اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون معدن‌ اتاق بازرگانی ایران:

بخش صنعت نیازمند نگاهی ویژه‌ است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون معدن‌ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: باید با نگاه ویژه به بخش صنعت و معدن کار کنیم تا دگرگونی آن را در کشور و استان کرمان شاهد باشیم.

بخش صنعت نیازمند نگاهی ویژه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، حمید‌رضا بهرامند پیش از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی صنایع و معادن در اتاق بازرگانی کرمان اظهار داشت: فضای کسب و کار می‌تواند راه اصلی را در‌ زمینه رسیدن ایران به افق 1404 نشان دهد و طبق گزارش‌ها برای رسیدن به این افق باید حرکت‌ها و فعالیت‌های جدیدی داشته باشیم ‌که ابزار آن در دست مجلس ‌و به طور خاص کمیسیون صنعت و معدن است. 

وی بیان داشت: یکی از راهکارها برای مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه استفاده از ظرفیت‌های موجود است که شرایط را در فضای صنعتی بازگرداند تا به کشورهای دیگر در این زمینه نیازی نداشته باشیم.  

بهرامند تصریح کرد: باید با نگاه واحد تمام مسیرهای که مراجعه‌کنندگان و واحدهای فعال نیاز دارند در کوتاه‌ترین زمان با ظرفیت کشور انجام دهیم و با تلاش‌های صورت گرفته به شرایطی رسیده‌ایم که می‌توانیم بخشی از عارضه‌های بخش معدن را به نحو احسن رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعاملات فکری، منطقی و علمی می‌تواند مسیرها را هموار ‌و فاصله‌ها را در مسیر کار فعالان بخش صنعت و معدن کوتاه کنند.

بهرامند گفت: باید با نگاه ویژه به بخش صنعت و معدن کار کنیم تا دگرگونی آن را در کشور و استان کرمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/80017/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول