اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی استان البرز:

آخر هفته هوای سالم به البرز باز می‌گردد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان البرز نوید داد که در صورت تحقق پیش‌بینی‌ها مبنی بر وزش باد شدید و بارش باران در روزهای آخر هفته، هوای سالم بار دیگر به این استان باز گردد.

آخر هفته هوای سالم به البرز باز می‌گردد

منصور رحمانیان دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی روزهای اخیر همانطور که همه مردم شاهد بودند، میزان آلاینده‌های جوی به اندازه‌ای بود که سلامت مردم را تهدید کرده است.

وی تصریح کرد: با این وجود امیدواریم که ورود دو سامانه بارشی به کشور و تاثیراتی که آنها در هوای استان البرز خواهند داشت، این وضعیت تا حد بسیار زیادی تغییر کرده و از میزان آلاینده‌های جوی کاسته شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: در حال حاضر یک سامانه بارشی این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و از صبح امروز با افزایش ابرها که تا پایان روز سه‌شنبه تداوم خواهد داشت، بارش‌های پراکنده‌ای را در منطقه شاهد خواهیم بود.

رحمانیان بیان داشت: همچنین از صبح روز چهارشنبه سامانه دیگری وارد آسمان استان البرز می‌شود که دارای ابرهای متراکم بوده و احتمال بارندگی‌ها خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین امیدواریم که با فعالیت این سامانه از صبح روز چهارشنبه در استان البرز شاهد باران در سطح شهرها و برف در ارتفاعات باشیم که به طور قطع بسیاری از آلاینده‌های جوی را برطرف می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: همچنین از روز چهارشنبه وزش باد شدید را در استان تجربه خواهیم کرد که همین امر گرد و غبارهای معلق در هوا را از آسمان استان دور می‌کند.

رحمانیان در پایان گفت: بنابراین امیدواریم که با فعالیت این 2 سامانه بارشی، از حجم آلاینده‌های هوا به اندازه زیادی کاسته شده و در آخر هفته هوای بهتری را استشمام کنیم، ضمن اینکه انتظار کاهش چشم‌گیر دمای هوا در این روزها را داریم.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول