اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسوی عراقی در گفت‌وگو با فارس

تقسیم بازیکنان با تجربه والیبال سبب کیفیت لیگ شد

خبرگزاری فارس: والیبالیست ملی‌پوش تیم کاله مازندران گفت: تقسیم بازیکنان باتجربه والیبال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور باعث افزایش کیفیت بازی‌ها شده است.

تقسیم بازیکنان با تجربه والیبال سبب کیفیت لیگ شد

سید محمد موسوی عراقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل عنوان کرد: باید در خارج از خانه مقابل شهرداری تبریز به میدان رویم و با این وجود بازی سختی داریم، زیرا این تیم جوان و پرانگیزه است و از کادر خوبی بهره می‌برد.

وی افزود: اکثر تیم‌ها امسال در لیگ برتر والیبال مدعی هستند و به جرأت می‌توان گفت که تیم قهرمان از پیش تعیین شده نداریم و در مقابل تیم ضعیف نیز مشاهده نمی‌شود.

موسوی عراقی با اعلام اینکه تعداد تیم‌های لیگ برتر والیبال در سال جاری کاهش یافته و این امر باعث تقسیم بازیکنان نامی و باتجربه بین تیم‌های مختلف شده است، گفت: در ادامه لیگ برتر تیم‌ها کار سختی خواهند داشت و ما هم باید در مسابقات با انگیزه و توان زیادی وارد شویم تا راحت‌تر به اهداف بلند خود دست پیدا کنیم.

والیبالیست ملی‌پوش تیم کاله مازندران در مورد تماشاگران و والیبال دوستان آملی گفت: یکی از مزایای بارز این تیم بهره‌مندی از تماشاگران خونگرم زیادی است که والیبال را می‌فهمند و بدون حاشیه تیم خود را تشویق می‌کنند.

وی ادامه داد: واقعا در تیم‌های دیگر که بودم تا به آمل می‌آمدیم فشار زیادی را متحمل می‌شدیم و شرایط سختی مقابل کاله داشتیم، در واقع تمرکز مقابل این تماشاگران پرشوری که به عشق کاله به سالن می‌آیند برای هر تیمی سخت است.

موسوی عراقی با ابراز رضایت 100 درصدی از فعالیت در باشگاه ورزشی کاله مازندران بیان داشت: این تیم به وضعیت مالی بازیکنان توجه زیادی دارد و رفاقت در بین بازیکنان از نکات بارز در کاله است و آنچه که فکرش را می‌کردم در این باشگاه فراهم شود برایم فراهم شده است.

انتهای پیام/86012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول