اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان:

سرانه فضای ورزشی اردستان 100 سانتی‌متر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان 100 سانتی متر است.

سرانه فضای ورزشی اردستان  100 سانتی‌متر است

محمد عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان تعداد سالن‌های ورزشی سرپوشیده این شهرستان را هشت سالن اعلام کرد و اظهار کرد: برای تکمیل و راه‌اندازی دو سالن از مصوبات سفر ریاست جمهوری به اعتبارات ویژه ملی نیازمندیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان 29 هیئت ورزشی مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: متأسفانه این هیئت‌ها برای اجرای برنامه‌های خود در سطح شهرستان با کمبود اعتبار مواجه هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با اشاره به اینکه شهرستان اردستان با وجود کسب مقام‌های استانی در زمینه‌های کشتی، ورزش زورخانه‌ای و ورزش‌های رزمی فاقد سالن‌های ورزشی اختصاصی در این رشته‌ها است، تصریح کرد: اختصاص اعتبارات استانی و ملی برای ساخت سالن‌های اختصاصی می‌تواند به رشد هر چه بیشتر این ورزش‌ها در شهرستان کمک کند.

وی به ارتقای جایگاه شهرستان در بین شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: این اداره در سال 1390 در زمینه فضاهای ورزشی به رتبه چهارم در بین شهرستان‌های درجه دو استان ارتقای درجه داده در صورتی که در سال ما قبل آن در رتبه چهارم شهرهای درجه سه بوده است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول