اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کاراته گاز زنجان:

تیم کاراته گاز زنجان سال آینده در سوپر لیگ حضور می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کاراته گاز استان زنجان از صحبت‌های انجام شده برای حضور تیم کاراته گاز زنجان در سوپر لیگ خبر داد و افزود: به احتمال زیاد این تیم در سال آینده در سوپر لیگ حضور می‌یابد.

تیم کاراته گاز زنجان سال آینده در سوپر لیگ حضور می‌یابد

حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به صدرنشینی تیم کاراته زنجان در لیگ برتر اظهار داشت: این تیم تا هفته نخست دور برگشت لیگ برتر در صدر جدول قرار گرفته است.

وی زمان برگزاری مسابقات هفته دوم لیگ برتر کاراته را 29 دی ماه اعلام کرد و افزود: شاید این زمان به دلیل همزمانی با امتحانات دانشگاهی تغییر کند.

سرمربی تیم کاراته شرکت گاز استان زنجان زمان پیش‌بینی شده در صورت جابه‌جایی برگزاری هفته دوم لیگ برتر در دور برگشت را ششم بهمن ماه اعلام کرد.

وی با اشاره به درخواست میزبانی زنجان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر کاراته تصریح کرد: با این درخواست به دلایلی از جمله سرد بودن موافقت نشده است.

 

*لیگ برتر کاراته با حضور هشت تیم برگزار می‌شود

روحانی از حضور هشت تیم در لیگ برتر کاراته خبر داد و گفت: تیم کاراته گاز در هفته دوم با تیم‌های تاکستان، فولاد مبارکه اصفهان و صندوق قرض‌الحسنه کردستان مسابقه می‌دهد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد عدم صعود تیم کاراته شرکت گاز زنجان به سوپر لیگ با وجود قهرمان شدن در لیگ برتر سال گذشته گفت: با توجه به حضور تیم نفت جنوب در سوپر لیگ کاراته، شرکت نفت نمی‌تواند حامی دو تیم سوپر لیگی باشد.

سرمربی تیم کاراته گاز استان زنجان از صحبت‌های انجام شده برای حضور تیم کاراته گاز زنجان در سوپر لیگ خبر داد و افزود: به احتمال زیاد این تیم در سال آینده در سوپر لیگ حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از اعضای تیم کاراته گاز زنجان بومی هستند، ادامه داد: حسن غفاری، حامد اکبری، مهدی کریمی، محمدغلام حسینی و پویا سلطانی از جمله ورزشکاران بومی عضو تیم کاراته گاز زنجان هستند.

روحانی با اشاره به اینکه اغلب کاراته‌کاران بومی عضو تیم شرکت گاز زنجان عناوین بین‌المللی دارند، اضافه کرد: حسن غفاری از قهرمان جهانی تیم گاز است.

وی تصریح کرد: حامد اکبری، مهدی کریمی و محمدغلام حسینی هم عناوین آسیایی و جهانی را دارند.

*مسابقات لیگ برتر کاراته در هفت وزن برگزار می‌شود

سرمربی تیم شرکت کاراته گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کاراته در هفت وزن برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات در وزن‌های 55، 60، 67، منهای 75، منهای 84 و دو وزن آزاد برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اعتبار در نظر گرفته شده برای بستن تیم کاراته گاز گفت: این تیم با اعتبار 134 میلیون تومانی بسته شده است.

روحانی اعتبار در نظر گرفته شده برای تیم کاراته گاز زنجان را برای یک تیم لیگ برتری مناسب دانست.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول