اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور

کاسپین تیم نفت و گاز گچساران را با شکست بدرقه کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال کاسپین قزوین در نخستین دیدار خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم نفت و گاز گچساران را با شکست بدرقه کرد.

کاسپین تیم نفت و گاز گچساران را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین که از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید رجایی این شهر میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود، در پایان موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد میهمان خود بگذرد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که در بازی‌های آخر خود در نیم فصل نخست نتایج خوبی را کسب کرده بود، با این پیروزی چهارمین برد خود را در این رقابت‌ها به دست آورد و با کسب 18 امتیاز با سه پله صعود در جدول در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که به منظور حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو بازیکن بومی را به خدمت گرفته بود، در این دیدار نشان داد که برای دیدار مقابل رقیبان برنامه‌ریزی هماهنگ و منظمی را انجام داده است و کادر فنی این تیم در صدد هستند تا بهترین بازی‌هایشان را مقابل رقیبان به نمایش بگذارند.

شاگردان مجید رضایی در این دیدار اشتیاق زیادی به گلزنی از خود نشان دادند، به طوری که در نخستین دقیقه این دیدار موفق شدند روی تیزهوشی سهیل گودرزی گل نخست بازی را به سود خود به ثمر برسانند .

در ادامه این دیدار شاگردان رضایی پس از به ثمر رساندن گل نخست خود عقب نکشیدند و در زمین تیم نفت و گاز گچساران کار پرس را انجام دادند تا بازیکنان تیم گچسارانی نتوانند موقعیتی روی دروازه این تیم ایجاد کنند.

با شروع نیمه دوم این دیدار بازیکنان تیم کاسپین قزوین کار خود را هجومی آغاز کردند و در بیشتر صحنه‌های این نیمه توانستند موقعیت‌های خوبی را روی دروازه نفت و گاز گچساران ایجاد کنند، که بیشتر این فرصت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم از بین رفت.

در حالی که نود دقیقه زمان این بازی به پایان رسیده بود و داور این دیدار وقت‌های اضافه را نشان می‌داد بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین توسط فرشاد محمدیاری گل دوم خود را وارد دروازه تیم نفت و گاز گچساران کردند تا خیال کادر فنی این تیم به ویژه مجید رضایی سرمربی تیم کاسپین از گرفتن سه امتیاز این بازی راحت شود.

پس از این گل بازیکنان تیم کاسپین قزوین در حالی که پیروزی را از آن خود می‌دیدند فرصت را در اختیار تیم نفت و گاز گچساران قرار دادند تا بازیکنان این تیم یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

اگر چه بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران موفق شدند دروازه تیم کاسپین قزوین را باز کنند اما این گل نتوانست مانع شکست آنان شود و این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک بازیکنان تیم کاسپین قزوین به پایان رسید.

به هر حال روند رو به رشد بازیکنان تیم کاسپین قزوین در دو بازی آخر خود حکایت از آن دارد که شاگردان مجید رضایی قصد دارند با بازی‌های درخشان خود به نوعی امتیازهای از دست رفته نیم فصل نخست این رقابت‌ها را به دست فراموشی بسپارند و خود را تا رده‌های بالایی جدول به جمع مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برسانند.

انتهای پیام/77004/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول