اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم مطرح کرد

بحران‌های ساختگی رسانه‌ای دشمن برای تضعیف روحیه مردم

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم گفت: امروزه دشمن با ایجاد بحران‌های ساختگی رسانه‌ای در صدد است روحیه مردم و مسئولان را تضعیف کند.

بحران‌های ساختگی رسانه‌ای دشمن برای تضعیف روحیه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلام ظهر امروز در کارگاه هم‌اندیشی هادیان سیاسی سپاه شهرستان جم اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز بر عزت و اقتدار نظام افزوده می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در سایر کشورها افزود: دشمن به دنبال ممانعت از نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در قلب سایر ملت‌هاست.

وی با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: در فتنه 88 نیز عده‌ای از خواص بودند که در روی صحنه و در خیابان‌ها آشوب می‌کردند و عده‌ای هم در پشت صحنه به آشوب‌طلبی می‌پرداختند.

پورغلام اضافه کرد: امروزه دشمن با ایجاد بحران‌های ساختگی رسانه‌ای در صدد است روحیه مردم و مسئولان را تضعیف کند.

وی خطاب به هادیان گفت: شما باید با بینش صحیح و بصیرت بالایی که دارید جریان‌های فتنه‌گر را شناخته و خطر آنها را به مردم گوشزد کرده زیرا شناسایی این دسته از فتنه‌گران برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

قابلیت تکرار فتنه 88

این مسئول بیان کرد: باید در مقابل فتنه‌ها هوشیار باشیم زیرا فتنه 88 قابلیت تکرار به شکل دیگری را دارد و این موضوع هوشمندی همه را می‌طلبد و شما باید این هوشیاری را به مردم بدهید.

وی با بیان اینکه ما در بصیرت‌افزایی باید شاخصه‌ها را بیان کنیم و مواظب باشیم که ولایت فقیه و سپاه زیر سئوال نرود، گفت: کسی برای ملت ایران ارزش دارد که در کنار رهبری و دنباله‌رو ایشان باشد همان‌گونه که حماسه 9 دی دفاع از ریاست جمهوری نبود بلکه دفاع از ارزش‌های اسلام بود.

مسئول سیاسی سپاه جم نیز ضمن ارائه گزارشی از گردهمایی‌های سیاسی به موارد مهم و قابل طرح در گردهمایی‌های آینده پرداخت.

سید اسدالله حسینی، بازخوانی پرونده فتنه 88 و نحوه مواجهه با فتنه‌گران، اقتصاد مقاومتی، تبیین آرامش جریانات سیاسی در آستانه انتخابات و تبیین برخورد هوشمندانه با فتنه‌گران را از موارد قابل طرح در گردهمایی‌های آینده دانست.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول