اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان:

قانون مجریان ذی‌صلاح در نظام مهندسی ساختمان اجرا شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: اجرایی شدن قانون مجریان ذی‌صلاح از دغدغه‌های اصلی نظام مهندسی ساختمان استان محسوب می‌شود.

قانون مجریان ذی‌صلاح در نظام مهندسی ساختمان اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، علی پزشکی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره این سازمان با سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: تبیین جایگاه مهندسی از مهم‌ترین خواسته‌های اعضای هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان است.

وی ارتقای جایگاه مهندسی و نظام مهندسی ساختمان  را از برنامه‌های اجرایی این افراد برشمرد، ادامه داد: این سازمان با توجه به نقش و رسالت خود در جامعه با سازمان‌ها و ادارات بسیاری در ارتباط است و معاونت عمرانی استانداری اصفهان در راستای دست‌یابی به اهداف این سازمان می‌تواند نقش تأثیر‌گذاری داشته باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به اهداف این سازمان و چشم انداز‌های تعریف شده برای آینده تصریح کرد: ایجاد نظام جامع الکترونیکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با دور‌نمای صدور شناسنامه فنی و ملکی به صورت الکترونیکی به دنبال از بین بردن خلا‌های موجود در این بخش هستیم، اضافه کرد: نظام‌نامه الکترونیک این سازمان در راستای تحقق دست‌یابی به دولت الکترونیک است.

پزشکی با اشاره به اینکه سازمان‌ها و ادارات فعال از جمله شهرداری‌ها، دفاتر و مراجع فنی در سطح استان باید نسبت به اجرای نظام‌نامه الکترونیک با سازمان نظام مهندسی همکاری کنند، تاکید کرد: اجرایی شدن نظام جامع الکترونیک در این بخش از اهمیت چشمگیری برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه اجرایی شدن نظام‌نامه الکترونیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان سبب برطرف شدن بسیاری از سوء‌استفاده‌ها و تضییع حقوق مردم و مهندسان می‌شود، افزود: همچنین اجرایی شدن قانون مجریان ذی‌صلاح نیز از دغدغه‌های اصلی نظام مهندسی استان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با بایان اینکه در این قانون نیز طرح جامع الکترونیک در نظر گرفته شده است، گفت: اجرایی شدن تمام این موارد و مسائل نیازمند همکاری و همیاری معاونت عمرانی استانداری و شهرداری‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان است زیرا در سایه این تعامل این طرح جامع به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معماری اسلامی – ایرانی و لزوم بررسی ابعاد و مؤلفه‌های این معماری اظهار کرد: تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی از اهداف اصلی قانون نظام مهندسی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول