اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد

بهره‌‌برداری از 20 طرح زیست‌محیطی در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از بهره‌‌برداری از 20 طرح زیست‌محیطی در مناطق مختلف استان خبر داد.

بهره‌‌برداری از 20 طرح زیست‌محیطی در خوزستان

احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در اهواز اظهار داشت: همزمان با هفته هوای پاک برنامه‌های مختلفی در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا افتتاح نهالستان در پارک شهروند در روز 25 دی‌ماه، جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی خودرو در کل هفته هوای پاک آغازگر برنامه‌های این هفته در اهواز است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ادامه داد: برگزاری نشست مطبوعاتی در روز 26 دی‌ماه، تقدیر از فعالان محیط زیست صنایع و شهرداری‌های چندگانه اهواز در 27 د‌ی‌ماه سال‌جاری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی در همین خصوص عنوان کرد: بهره‌برداری از 20 طرح زیست محیطی در شهرهای مختلف استان خوزستان از دیگر برنامه‌های هفته هوای پاک در خوزستان است.

لاهیجان‌زاده با اشاره به ادامه روند احداث کمربند سبز اهواز گفت: ادامه طرح‌ ایجاد کمربند سبز اهواز در روز 28 دی‌ماه و درختکاری گونه‌های سازگار با آب و هوای استان خوزستان در مناطق مختلف شهری اهواز و برای کل هفته هوای پاک در جرگه دیگر برنامه‌ها قرار دارد.

وی عنوان کرد: جشن هوای پاک در روز 27 دی‌ماه و برای کل مدارس استان خوزستان، برگزاری مسابقات ورزشی هماهنگ با موضوعیت هوای پاک در شهرهای استان خوزستان است.

آغاز طرح ملی محیط یار در اهواز

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ادامه داد: همچنین آغاز به کار طرح ملی محیط‌ یار در روز 27 دی‌ماه برای شهر اهواز از دیگر طرح‌های ملی برای هفته هوای پاک در استان خوزستان است.

وی در پایان با اشاره‌ به طرح‌های جانبی در دیگر شهرهای استان خوزستان گفت: افتتاح ایستگاه سنجش آلودگی هوا در روز 28 دی‌ماه در شهرستان ماهشهر و کلنگ‌زنی سیستم زباله سوز منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر از جمله این طرح‌های جانبی در هفته هوای پاک برای دیگر شهرهای استان خوزستان است.

انتهای‌پیام/72002/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول