اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه:

استان کرمانشاه رتبه نخست تعداد اعضاء و داوطلب کشور را داراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با 160 هزار نفر عضو و داوطلب فعال از نظر تعداد اعضاء و داوطلب رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه رتبه نخست تعداد اعضاء و داوطلب کشور را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عادل شفیعی در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه و روسای مراکز شهرستان‌های استان کرمانشاه در قصرشیرین اظهار کرد: تعداد 60 تیم امداد و نجات تخصصی و دو تیم ایثار مشتمل بر 2 هزار نیروی آموزش دیده برای حضور در عملیات‌های امداد و نجات حضور دارند.

براساس گزارش فرمانداری وی گفت: 31 پایگاه امداد و نجات در سطح استان که شامل 13 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، دو پایگاه امداد کوهستان و 15 پایگاه امداد و نجات در سطح شعب شهرستان‌ها آماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها و هموطنان هستند.

شفیعی گفت: اعتبار لازم برای طرح‌های زمستانی از سوی جمعیت هلال‌احمر و سازمان امداد و نجات اختصاص یافته و همه پایگاه‌ها به امکانات رفاهی و پذیرایی برای اسکان مسافران و در راه ماندگان وجود دارد.

شفیعی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی نحوه خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات، نحوه امدادرسانی به مسافران در طرح امداد زمستانی، ارائه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات، برنامه‌های دهه فجر و تجهیز و تقویت پایگاه امداد و نجات شهرستان قصرشیرین عنوان کرد.

در ادامه این جلسه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران اوج افتخارات ملت مسلمان ایران است.

حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی افزود: انقلاب اسلامی ایران منافع دشمنان را در جهان به خطر انداخت و آن‌ها با ایجاد نقشه‌های شوم سعی در ساقط کردن انقلاب اسلامی داشتند.

گودرزی بیان داشت: دشمنان بعد از ناکامی در جنگ نظامی و فرهنگی اکنون با گسترش تحریم‌های اقتصادی سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه دارند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و بصیرت خود طرح اقتصاد مقاومتی را بهترین راه برای مقابله با تحریم‌ها دانست که در این طرح باید با استفاده از سرمایه‌های موجود کشور، حربه‌های دشمنان نظام را ناکام کنیم.

وی گفت: جمعیت هلال احمر باید الگوی همه ادارات و نهادها در صرفه‌جویی و تحقق شعارهای رهبر معظم انقلاب باشد.

انتهای پیام/2700/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول