اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام 1462 بازرسی از اصناف

54 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در مدت یک ماه گذشته با انجام یک هزار و 462 بازرسی از واحدهای صنفی این استان 54 پرونده برای متخلفان تشکیل شد.

54 واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد مهری بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان، اظهار داشت: در دو ماه اخیر با اجرای یک هزار و 462 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این استان 54 پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این بازرسی‌ها 67 مورد تخلف کشف شده است، افزود: متخلفان واحدهای صنفی به ارزش 143 میلیون و 761 هزار ریال جریمه شدند.

مهری با اشاره به بیشترین تخلفات ثبت شده، ابراز داشت: بیشترین عناوین تخلف مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم صدور صورتحساب است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از کارها باید جنبه پیشگیرانه داشته باشد، گفت: در صورت رؤیت و وجود متخلفان احتمالی در بازار برخورد با آنان براساس قانون و با رعایت عدالت امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم، تسهیل در امور و رسیدگی به شکایات مردمی از حوزه‌های مختلف از جمله اهداف اجرای طرح نظارت بر بازار است.

این مسئول با تأکید بر اینکه طرح‌های نظارتی در ایام سال مستمر باید فعال باشند، خاطرنشان کرد: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز و روزهای پایانی سال با توجه به نزدیک بودن آن باید با جدیت بیشتر پیگیری شود.

انتهای پیام/68001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول