اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

استقلال تنها برای دفاع کردن آماده بود

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استقلال تنها برای دفاع کردن در برابر ما به میدان آمده بود و توپ و میدان در اختیار ذوب‌آهن بود.

استقلال تنها برای دفاع کردن آماده بود

پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش در برابر استقلال اظهار کرد: موقعیت‌های ما در این بازی بیش از تیم استقلال بود، تیم تهرانی در این دیدار برای دفاع کردن و کسب یک امتیاز به میدان آمده بود چراکه هر چه مدافع داشت در این میدان به بازی گرفته بود.

وی تصریح کرد: نیمه دوم هم تیم استقلال موقعیت چندانی نداشت، توپ و میدان در اختیار تیم ما بود و می‌توانستیم این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن امید به بقا دارد تاکید کرد: صد در صد به همین شکل است به چه دلیل امید به بقا نداشته باشیم، در چند بازی اخیر خود چه در لیگ و چه در جام حذفی بازی‌های خود را نباخته‌ایم و امیدوارم در بازی دربی اصفهان هم بتوانیم بازی خوبی را از خود ارائه دهیم و این دیدار را نیز با برد پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از انتهای جدول خارج شویم و به طور حتم این اتفاق هم خواهد افتاد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: در هر بازی تنها برای کسب برد به میدان می‌رویم تاکنون بدشانسی‌های بسیاری آورده‌ایم و تنها توپ‌هایمان به گل تبدیل نشده است.

انتهای پیام/63020/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول