اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن:

پیروزی ذوب‌آهن برابر استقلال نقطه عطفی برای این تیم است

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در صورتی که ذوب‌آهن برابر استقلال با پیروزی از میدان خارج شود می‌تواند نقطه عطفی برای ادامه کار این تیم باشد.

پیروزی ذوب‌آهن برابر استقلال نقطه عطفی برای این تیم است

جمشید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: به اعتقاد من استقلال در حال حاضر در شرایط بسیار خوب بدنی و روانی قرار دارد و بازیکنان خوبی که به خصوص در خط حمله جذب کرده برای هر تیمی خطرناک شده و با توجه به فرم خوب جباری به تیم بسیار خوبی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: این دیدار تقابل دو تیم سرعتی و تکنیکی است و در صورتی که چیدمان دفاعی و سرعت هر تیم بهتر باشد همان تیم برنده از مسابقه خارج می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: با توجه به حضور قلعه‌نویی روی نیمکت استقلال و بازیکنان خوبی که این مربی جذب کرده این تیم در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی و روانی قرار دارد.

رشیدی با اشاره به تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: این تیم نیز در حال حاضر شرایط بهتری را پیدا کرده و با توجه به بازیکنان تکنیکی مانند صادقیان، فرهادی، رجب‌زاده و مسلمان که می‌توانند سرنوشت هر بازی را تغییر دهند برای هر تیمی دردسرساز است.

وی با اشاره به بازیکنان جدید ذوب‌آهن افزود: با احترامی که برای این‌ها قائل هستم، اما این بازیکنان بازیکنانی نیستند که بتوانند سرنوشت بازی را تغییر دهند چرا که اگر بازیکنان خوبی بودند جذب تیم‌های دیگر شده بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن به دلیل اینکه در این دیدار از امتیاز میزبانی سود می‌برد و برد در این دیدار برای این تیم می‌تواند نقطه عطفی برای ادامه کار ذوب‌آهن باشد.

رشیدی متذکر شد: این بازی تقابل تکنیک و تاکتیک است و در صورتی که ذوب‌آهن بتواند تکنیک بازی‌اش را بر تاکتیک استقلال غلبه دهد و سرعت استقلال را بگیرد می‌تواند برنده از میدان خارج شود.

وی اذعان داشت: ذوب‌آهن برای برد در این دیدار باید جنگ‌های انفرادی میانه میدان را ببرد و مهاجمان این تیم مانند فرزاد حاتمی، ایمان موسوی و فرهاد مجیدی را که بسیار خطرناک و خوب بازی می‌کنند را از کار بیندازد.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول