اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر علیه بیماری‌های مشترک

78 هزار راس دام سبک در انار واکسینه شدند

خبرگزاری فارس: مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: بیش از 78 هزار راس دام در شهرستان انار علیه بیماری‌های مشترک واکسینه شدند.

78 هزار راس دام سبک در انار واکسینه شدند

احمد رضایی امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در انار اظهار داشت: بیش از 78 هزار راس دام در شهرستان انار علیه بیماری‌های مشترک واکسینه شدند.

وی بیان کرد: با توجه به نقش مهم دامپزشکی برای پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله تب‌مالت، هاری، شاربن، تب خونریزی‌دهنده کریمه‌گنگو و ... این شبکه با انجام عملیات‌های واکسیناسیون و سم‌پاشی دام و اماکن دامی نقش اساسی را برای مبارزه با بیماری‌های مذکور ایفاء کرده است.

رضایی ابراز داشت: شبکه دامپزشکی شهرستان انار طی 9 ماهه نخست سال جاری 28 هزار و 112 راس دام سبک و سنگین را علیه بیماری‌های مشترک واکسینه کرده است.

وی افزود: طی 9 ماهه سال نخست همچنین 13 هزار و 800 راس دام و 26 هزار و 200 مترمربع از اماکن دامی علیه این بیماری‌ها سم‌پاشی شده است.

رضایی با اشاره به انجام واکسیناسیون 172 قلاده از سگ‌های صاحب‌دار بر علیه بیماری هاری عنوان کرد: از دامداران شهرستان انار درخواست می‌کنیم که همکاری لازم را با اکپیت‌های شبکه دامپزشکی شهرستان انار انجام دهند.

انتهای پیام/80021/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول