اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سپاهان:

کاری از دست ما بر نمی‌آید

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: زمانی که تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی حاضر به مسابقه دادن نمی‌شوند کاری از دست ما بر نمی‌آید.

کاری از دست ما بر نمی‌آید

مهدی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم شهرداری کرمان سفر نکردنش به اصفهان را به فدراسیون اطلاع داده بود و فدراسیون نیز روز پنج شنبه به ما اطلاع داد که بازی لغو شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی که درگیر تیم‌های لیگ برتری شده است، به نظر  می‌رسد تیم‌های بیشتری این رویه را در پیش گرفته و حاضر به سفر کردن برای مسابقه نشوند.

سرپرست تیم هندبال سپاهان با اشاره به لغو دیدار تیمش با شهرداری ارومیه بیان کرد: به احتمال فراوان نتیجه این دیدار ده بر صفر به سود تیم سپاهان می‌شود.

وی ادامه داد: با وجودی که نتیجه به سود تیم ما رقم می‌خورد اما در صورتی که بازی می‌کردیم، می‌توانستیم تعداد گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و تفاضل گل بهتری پیدا کنیم.

به گزارش فارس، در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان و شهرداری ارومیه هم به دلیل عدم حضور نماینده ارومیه لغو شد.

در سایر دیدارهای این هفته ثامن‌الحجج مشهد میزبان کاسپین قزوین بود که در نهایت شاگردان علیرضا حبیبی موفق شدند 30 بر 27 حریف خود را شکست دهند.

در دیگر مسابقه هم تیم‌های هپکوی اراک و ستاره فروغ کویر کرمان به مصاف هم رفتند با برتری 27 بر 22 تیم هپکو همراه بود.

انتهای پیام/63006/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول