اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی خبر داد

اصلاح اساسنامه سازمان نظام مهندسی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی گفت: در اساسنامه جدید این سازمان، روند خدمات‌رسانی به مردم، اصلاح شده و وضعیت مهندسان و برخورداری از خدمات رفاهی آنان مد نظر قرار گرفته است.

اصلاح اساسنامه سازمان نظام مهندسی

مهدی هاشمی امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از ساختمان نظام مهندسی شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر با بیان اینکه اساسنامه سازمان نظام مهندسی کشور 17 سال است که مورد بازنگری قرار نگرفته و اصلاحی در آن اعمال نشده است، اظهار داشت: در اساسنامه جدید، روند خدمات‌رسانی به مردم، اصلاح و وضعیت مهندسان و برخورداری از خدمات رفاهی آنان مد نظر قرار گرفته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی افزود: در تدوین قانون جدید نظام مهندسی سعی شده تا این امر متناسب با رشد و توسعه کشور، وظایفی که بر عهده سازمان نظام مهندسی بنا نهاده شده است، معطوف به عرضه خدمات هرچه مطلوب‌تر به مردم تعریف شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل و مشکلات استان فارس در زمینه سازمان نظام مهندسی نیز گفت: در نشستی که با استاندار فارس داریم این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ح10/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول