اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان:

میثاقیان: آلومینیوم برای صعود باید نفت تهران را شکست دهد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: بازی بسیار سختی را مقابل نفت تهران پیش رو داریم و چون جایگاه ما پس از برتری بر داماش در جدول ارتقا پیدا کرده، برای صعود در جدول باید تیم نفت را شکست دهیم.

میثاقیان: آلومینیوم برای صعود باید نفت تهران را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و نفت تهران، اظهار داشت: شرایط فنی تیم ما در نیم فصل دوم بسیار بهتر از گذشته شده و سه امتیاز بازی با نفت نیز برای ما حیاتی است و می توانیم با این سه امتیاز شرایط خود را در جدول بسیار بهتر کنیم.

وی تصریح کرد: در بازی با استقلال بازیکنان و حتی تماشاگران ما هیجان زده بودند و خود من شور و هیجان داشتم و به علت نداشتن تمرکز نتیجه را به این تیم واگذار کردیم، اما در برابر داماش تمرکز داشتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان افزود: تیم ما طی هفته‌های اخیر روان تر بازی می‌کند و تنوع تاکتیکی نیز در تیم ما بیشتر از گذشته شده و در دیدار برابر نفت پنج بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان ما با انگیزه هستند و برای پیروزی در این دیدار تلاش می‌کنند.

میثاقیان در خصوص وضعیت بازیکنان جدید آلومینیوم از جمله میلاد میداودی، گفت: میداودی یکی از بازیکنان بزرگ است که در فوتبال ایران همانند او کمتر بازیکنی پیدا می‌شود و از زمان آمدن او به آلومینیوم، شور و اشتیاق در تیم ما بیشتر شده و این بازیکن حرفه‌ای توانسته به تیم ما کمک بسیاری کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان ضمن اشاره به محرومیت محمود تیغ نورد کاپیتان آلومینیوم، بیان داشت: تیغ نورد بازیکن خوب و جوانی است و پس از اخراج در بازی با استقلال بارها و بارها قسم خورده که به داور فحاشی نکرده، اما این بازیکن خوب ما توسط کمیته انضباطی محروم شده و در دیدار برابر نفت او را در اختیار نخواهیم داشت.

وی در پایان اذعان داشت: ما برای صعود در جدول باید تیم نفت تهران را شکست دهیم که امید است تیم آلومینیوم با روحیه‌ای که دارند و با تشویق تماشاچیان به نتیجه مورد نظر دست یابند.

انتهای پیام/88007/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول