اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فوتبال ایران بدون استقلال و پرسپولیس معنا ندارد

میثاقیان: استقلال از نظر تاکتیکی توانایی ارائه هر نوع بازی را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری پیش از بازی تیم مقابل استقلال گفت: استقلال از نظر تاکتیکی بسیار خوب عمل می‌کند و توان ارائه هر نوع بازی را دارد.

میثاقیان: استقلال از نظر تاکتیکی توانایی ارائه هر نوع بازی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان در نشست مطبوعاتی قبل از بازی تیم خود مقابل استقلال ضمن تسلیت درگذشت نهاوندیان مجری برنامه‌های ورزشی گفت: تمام بازی‌های لیگ برای آلومینیوم سخت است و اگر شما یک بازی آسان سراغ دارید آن را به من نشان دهید.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: ورود تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس به شهرهای دیگر سبب ایجاد اشتیاق در جامعه ورزشی این شهرها می‌شود.

میثاقیان ادامه داد: دوست دارم تماشاگران با حضور خود در ورزشگاه خلیج فارس روزی تاریخی را رقم بزنند تا بازی هم بدون هیچگونه حاشیه و حرفی برگزار شود.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران بدون استقلال و پرسپولیس معنا ندارد، گفت: استقلال تیم پرمهره‌ای است و مربی توانمندی دارد. این تیم در جام حذفی بازی‌های خوبی ارائه داد و از نظر تاکتیکی توان ارائه هر نوع بازی را دارد.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان با اشاره به خریدهای این تیم در نیم فصل گفت: بازیکن بوسنیایی 24 ساعت است که به ما ملحق شده است و میداودی هم 4 روز است که در تمرینات ما شرکت می‌کند. همچنین بازیکنانی مانند زارعی و آوخ از جمله بازیکنان توانمندی هستند که می‌توانند کمک شایانی به تیم ما بکنند.

میثاقیان ادامه داد: سعی می‌کنم فردا وارد حواشی نشوم تا داور همانند بازی با ملوان من را اخراج نکند. در آن بازی هم حق من اخراج نبود و داور اشتباه کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس گفت: در درون دروازه دو گزینه خوب داریم و اگر بعضا در هر بازی از یکی از آنها استفاده می‌شود به دلیل مسائل فنی است نه موضوع دیگری.

میثاقیان در پایان تاکید کرد: بازی فردا برای آلومینیوم حیاتی است و اگر بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم می‌توانیم با روحیه بهتری نیم فصل دوم را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول