اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پی‌گیری نماینده کهگیلویه و قول مساعد مدیرکل صدا و سیما

مشکل شبکه‌های تلویزیونی «تنگ‌هیگون» برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس گفت: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد داده که مشکل شبکه‌های تلویزیونی «تنگ‌هیگون» به‌زودی برطرف ‌شود.

مشکل شبکه‌های تلویزیونی «تنگ‌هیگون» برطرف می‌شود

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در بازدید از روستاهای منطقه تنگ‌هیگون شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که مشکلات روستاهای شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام را با همه توان برای برطرف شدن آن‌ها پی‌گیری خواهم کرد، ابراز داشت: بسیاری از مشکلات مربوط به جاده‌های روستایی است که ما پی‌گیر برطرف شدن آن‌ها هستیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از مسئولان راه و شهرسازی استان می‌خواهم که نسبت به رفع مشکلات محورهای روستایی توان خود را بگذارند و ما نیز در مرکز با رایزنی که در وزارتخانه خواهیم داشت به کمک آن‌ها خواهیم شتافت.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه با بیان این‌که بیشتر روستاها به لطف خدمات نظام جمهوری اسلامی از نظر آب و برق اکنون مشکلی ندارند، تصریح کرد: همه از مسئولان اجرایی تا نمایندگان مردم در مجلس به دنبال رفع گره‌ها در امور مناطق محروم هستیم و مطمئن هستم که مسئولان استانی نیز در این زمینه هرگز کوتاهی نخواهند کرد.

وی یکی از مشکلات اساسی روستاهای منطقه تنگ‌هیگون را مربوط به شبکه‌های تلویزیونی دانست و گفت: بسیاری از مردم این روستاها از این کمبود و نقصان گلایه داشتند که ما نیز در تماسی تلفنی از همان محل مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد را در جریان امور قرار دادیم.

نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مدیرکل صدا و سیما به ما قول مساعد داد که در کمترین زمان ممکن این مشکل روستاهای تنگ‌هیگون را برطرف خواهد کرد.

وی با قدردانی از فرماندار این شهرستان به دلیل اهتمام به وضعیت روستاهای شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در برنامه کاری ما این است که هر هفته از مناطق روستایی حوزه انتخابیه خود در شهرستان‌های سه‌گانه بازدید کرده و در جریان مشکلات مناطق روستایی قرار گیریم.

بزرگواری دیگر مشکل بزرگ را مربوط به بیکاری جوانان روستایی دانست و گفت: آن‌ها از کار و شغل سخن می‌راندند و ما نیز شرمنده آن‌ها می‌شدیم ولی آن‌چه را که به آن‌ها قول دادیم معرفی به مسئولان و بانک‌ها برای دریافت تسهیلات کشاورزی بود که امیدواریم در این زمینه هم خود جوانان با تدبیر بیشتر و هم مسئولان با دلسوزی در صدد رفع معضل بزرگ بیکاری باشند.

انتهای پیام/2571/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول