اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

رزمایش ولایت 91 پیام کوبنده‌ای به دشمنان جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: پیام رزمایش ولایت به همسایگان صلح و دوستی و به دشمنان و بدخواهان قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بود.

رزمایش ولایت 91 پیام کوبنده‌ای به دشمنان جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آثار ایمان واقعی را ثابت قدم ماندن در راه ارزش‌ها و آرمان‌ها دانست و گفت: مؤمن واقعی در این راه حاضر به پرداخت هر هزینه‌ای از جمله جان خود خواهد بود.

خطیب جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بیان فواید و آثار بزرگی که نهضت عاشورا برای بقای اسلام داشت پرداخت و گفت: این نهضت اسلام را بیمه کرد و موجب شد که بنی‌امیه نتواند بر ضد دین اقدام کرده و اسلام‌زدایی آن‌ها متوقف شود.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه گفت: تحولاتی که با حادثه کربلا ایجاد شد بسیار مؤثرتر از پذیرش حکومت بود و این قیام و نهضت موجب بیمه شدن اسلام تا همیشه تاریخ شد.

امام جمعه یاسوج ترور دانشمندان ایران توسط دشمنان استکباری و صهیونیست‌ها را ناشی از توهم آن‌ها برای توقف پیشرفت‌های علمی ایران دانست و گفت: این‌گونه اعمال ننگین به ضرر خود آن‌ها و به نفع ملت ایران تمام شد چرا که توانستیم حقانیت خود را به اثبات رسانیم.

وی رزمایش ولایت 91 را اوج اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: در این رزمایش پیام‌های مختلفی از سوی جمهوری اسلامی به دوستان و دشمنان داده شد.

امام جمعه یاسوج پیام صلح و دوستی را برای همسایگان دانست و گفت: ایران اسلامی امنیت همسایگان را امنیت خود تلقی می‌کند و هرگونه ناامنی را به ضرر همه متصور می‌شود.

حسینی ادامه داد: پیام این رزمایش برای دشمنان و بدخواهان کوبنده بود و آن‌ها با دیدن این توان بالای نظامی و تسلیحات پیشرفته پی بردند که نمی‌توان با ملتی با ایمان و اراده و با داشتن چنین قدرت بازدارندگی دشمنی و عناد ورزید.

وی دشمنی‌ و فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در طول چند دهه اخیر بر ضد نظام اسلامی را متعدد و کم‌شمار خواند و گفت: در همه این توطئه‌ها بصیرت مردمی موجب شکست و ناامیدی و یأس دشمن شد که در آینده نیز چنین خواهد بود.

امام جمعه یاسوج ملت ایران را دارای تفکر عاشورایی دانست و گفت: با تکیه بر این تفکر ناب و با تأسی از سیره ائمه نظام جمهوری اسلامی هر روز بیش از گذشته در دنیا و نزد مردم آزاده جهان سرافراز خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول