اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری قم خبر داد

برگزاری لیگ وزنه‌برداری قم در نخستین روز زمستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم از برگزاری دومین مرحله رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم در نخستین روز فصل زمستان خبر داد.

برگزاری لیگ وزنه‌برداری قم در نخستین روز زمستان

محمدحسین شجاع‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری سعی کرده‌ایم تمام برنامه‌های خود را در مسیر رشد و پیشرفت وزنه‌برداری قم طبق تقویم هیئت پیش ببریم تا به آنچه که در این مسیر مد نظر است دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اعزام به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده‌های سنی مختلف کشور، برگزاری رقابت‌های لیگ و مسابقات قهرمانی استان قم، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و ارتقاء دانش نیروی انسانی و ورزشکاران هیئت و چندین برنامه دیگر جزو مهم‌ترین اولویت‌های ما از آغاز سال جاری بوده که خوشبختانه طبق تقویم اجرا شده و بخشی از آن نیز تا پایان سال محقق خواهد شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان قم برگزاری رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری در قم را یکی از برنامه‌هایی دانست که در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار دارد و با تاکید بر اهمیت برگزاری لیگ تصریح کرد: با برگزاری لیگ می‌توانیم وضعیت فعلی وزنه‌برداری قم را به خوبی ارزیابی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از برگزاری رقابت‌های لیگ می‌شود، بهترین‌های این رشته در قالب تیم‌های باشگاهی فعال در مسابقات لیگ حضور می‌یابند و در این فرصت مناسب مربیان ما می‌توانند به ظرفیت موجود در وزنه‌برداری قم بیشتر پی ببرند.

شجاع‌فرد عنوان داشت: هدف ما این است که ابتدا سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و کار سازندگی را انجام بدهیم و در کنار آن به قهرمانان و چهره‌های شاخص این رشته نیز به صورت ویژه بها داده و آنها را برای حضور در عرصه قهرمانی حمایت کنیم.

وی یادآور شد: وزنه‌برداری قم از ظرفیت غنی و بسیار خوبی برخوردار است به طوری که ما در موجودی فعلی این رشته قهرمانان ارزشمندی همچون محمدرضا قلی‌زاده و علی ابی‌پور را در لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور داریم و چهره‌هایی مانند افشاری، داودی و برزه‌کار نیز با تلاش و تمرین به زودی در عرصه قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

سرپرست هیئت وزنه‌برداری استان قم عنوان کرد: ما امسال رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم را با شرکت چهار تیم آغاز کرده‌ایم و مرحله دوم لیگ را نیز روز اول دی ماه یعنی جمعه این هفته در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول