اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تالار بورس منطقه‌ای قم خبر داد

رشد 15 درصدی ارزش معاملات سهام در بورس قم

خبرگزاری فارس: مدیر تالار بورس منطقه‌ای قم گفت: ارزش کل معاملات سهام بورس منطقه‌ای قم در آذر ماه نسبت به مدت مشابه خود در یک ماه گذشته با 15 درصد رشد رو‌به‌رو بوده است.

رشد 15 درصدی ارزش معاملات سهام در بورس قم

حسین مروجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تبیین وضعیت معاملات سهام در یک ماه گذشته ابراز داشت: در این مدت با افزایش سرانه معاملات هر کارگزار به میزان 15 درصد مواجه بودیم.

وی عنوان کرد: سرانه معاملات هر کارگزار در آذر ماه سال جاری 17.4 میلیارد ریال بود که این سرانه در آبان ماه از 15.1 میلیارد ریال تجاوز نمی‌کرد.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای قم حجم سهام و حق تقدم معامله شده در آبان ماه سال جاری را 73 میلیون سهم دانست که در آذر ماه این میزان با کاهش سه درصدی به 71 میلیون سهم رسید.

این مسئول ادامه داد: ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم در آذر ماه نسبت به مدت مشابه در ماه گذشته با 15 درصد افزایش روبه‌رو بود.

مروجی متذکر شد: ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم در آذر ماه 227 میلیارد ریال بود که در آبان ماه از 197 میلیارد ریال تجاوز نمی‌کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاملات انجام شده در یک ماه گذشته توسط 12 کارگزار فعال صورت گرفته است.

انتهای پیام/78005/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول