اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدزاده:

مقابل صبا به دنبال جبران نتایج هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شرایط تیمش را در آستانه بازی با صبای قم خوب دانست و گفت: با پیروزی مقابل صبا به دنبال جبران نتایج دو هفته اخیر هستیم.

مقابل صبا به دنبال جبران نتایج هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمد احمدزاده در نشست خبری قبل از بازی ملوان انزلی و صبای قم در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط تیمش، اظهار کرد: بازیکنان ما در شرایط جسمانی خوبی قرار دارند و پس از بازی با صنعت نفت آبادان توانستیم دو جلسه تمرینی خوب را انجام دهیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم هواداران ملوان بازی خوبی را تماشا کنند و با کسب یک نتیجه خوب در مقابل صبا جبران نتایج دو هفته گذشته را داشته باشیم.

سرمربی ملوان انزلی با بیان اینکه تیمش با کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند شرایط بهتری در جدول داشته باشد، تصریح کرد: صبا تیم بسیار خوبی است که در بیشتر بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده و در مقابل این تیم بازی سختی در پیش داریم.

وی افزود: از آنجا که حریفان ما سختی‌های بازی در انزلی و در برابر تماشاگران پرشور ملوان را به خوبی می‌دانند برای گرفتن حداقل امتیاز به انزلی می‌آیند. 

احمدزاده با تاکید بر ضرورت حفظ تمرکز تیمش در برابر صبا، گفت: باید با فکر و تدبیر بازی کنیم و در برابر بازیکنان صبا غفلت نکنیم تا دچار مشکل نشویم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت هواداران خود مانند همیشه بازی خوبی را انجام دهیم و با بردن صبا هواداران خود را خوشحال کنیم.

سرمربی ملوان انزلی با اشاره به غایبان ملوان در بازی مقابل صبا، اذعان کرد: هادی تامینی را به دلیل محروم بودن در اختیار نداریم و علیرضا رمضانی نیز مانند چند هفته گذشته کماکان مصدوم است.

انتهای پیام/84001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول