اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

3 امتیاز بازی با ملوان طلایی است / پله پله به صدر نزدیک می‌شویم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: به هیچ وجه نباید حسرت امتیازاتی که در گذشته از دست رفته را بخوریم و با تلاش افزون‌تر باید از 15 بازی آینده بهترین موقعیت را برای صبا در جدول ایجاد کنیم.

3 امتیاز بازی با ملوان طلایی است / پله پله به صدر نزدیک می‌شویم

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه صبا روز به روز در شرایط بهتری قرار گرفته و مشکلات گذشته را از پیش رو بر می‌دارد، تصریح کرد: روند مثبتی که تیم ما از آغاز دور برگشت پیش گرفته است قطعاً در مصاف با ملوان تداوم می‌یابد.

وی با بیان اینکه با آمادگی کاملی که تمام اعضای تیم دارند صبا برای حفظ روند موفقیت‌آمیز خود برابر ملوان بندر انزلی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: تردید ندارم که بازی خوبی ارائه می‌کنیم و البته بازیکنان صبا ملوان بندر انزلی را دست کم نخواهند گرفت.

سرپرست باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه سه امتیاز بازی با ملوان برای صبای قم طلایی است و این تیم را چند پله در جدول بالا خواهد برد بیان کرد: هدف ما این است که برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در این دیدار پیروز شویم و به همین خاطر برابر ملوان بندر انزلی به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود.

 

*بازی در انزلی نفس‌گیر است

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال صبای قم در دیدار با ذوب آهن افزود: بازی هفته بیستم برای تیم ملوان بندر انزلی چندان آسان نیست ولی بازیکنان بسیار آماده‌ای داریم که در طول روزهای اخیر زیر نظر کادر فنی به خوبی تمرینات آماده‌سازی را برگزار کرده‌ و آماده این دیدار هستند. 

کشوری‌فرد عنوان داشت: ما در دیدار برابر ذوب آهن بازی خوبی انجام دادیم و بارها در شرایط گلزنی قرار گرفتیم، اگر پنالتی نوری گل می‌شد دیگر حسرت از دست رفتن امتیاز را نمی‌خوردیم اما از نتیجه راضی نیستم چون حق پیروزی با ما بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تیم فوتبال صبای قم برای موفقیت در این دیدار خارج از خانه برابر حریف خود به آمادگی بسیار خوب و مطلوبی رسیده است و با توجه به هماهنگی خوبی که در تیم وجود دارد در این مسابقه پیروزی دیگری را به دست خواهیم آورد.

صبای قم که هم اکنون تیم 25 امتیازی رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر است در هفته بیستم روز جمعه این هفته به مصاف تیم 31 امتیازی و رده پنجمی لیگ برتر یعنی ملوان بندر انزلی می‌رود.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول