اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز اربعین صورت گرفت

خدمات رسانی امدادی به عزادارن حسینی در قم

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی 10 دستگاه آمبولانس به همراه دیگر تجهیزات اورژانس اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) مستقر شدند.

خدمات رسانی امدادی به عزادارن حسینی در قم

مهدی فراهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: اورژانس قم از صبح اربعین برای پوشش امدادی اربعین حسینی با 10 آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و سه موتورلانس به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی کرد.

وی با تبیین دلایل استقرار تجهیزات اورژانس 115 در اطراف حرم مطهر بیان داشت: با توجه به اینکه عزاداران حسینی برای عرض تسلیت به این بانوی بزرگوار به حرم مطهر مشرف می‌شدند، تصمیم گرفته شد بیشترین تجهیزات در کنار انجام ماموریت‌های روزانه و عادی در سطح شهر و تمام جاده‌ها و بخش‌های استان قم در این محل استقرار یابد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حوادث شاخص 24 ساعت گذشته پرداخت و ابراز کرد: در این مدت حوادثی چون تصادف موتورسیکلت و پراید، برخورد دو موتورسیکلت، برخورد پژو با گاردریل، برخورد چند دستگاه اتومبیل و... رخ داد.

وی با بیان اینکه تصادف موتورسیکلت و پراید دو مصدوم بر جای گذاشت تصریح کرد: این حادثه که در خیابان باجک به وقوع پیوست دو مصدوم بر جای گذاشت.

فراهانی با تاکید بر اینکه امدادرسانان اورژانس 115 با حضور به موقع خود در محل حادثه جان حادثه‌دیدگان را نجات دادند ابراز کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی همچنین به برخورد دو دستگاه موتورسیکلت اشاره و تصریح کرد: در این حادثه که در منطقه شیخ‌آباد رخ داد سه تن مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد یک دستگاه خودروی پژو با گاردریل خبر داد و گفت: این حادثه که در محور سلفچگان به وقوع پیوست دو مصدوم برجای گذاشت.

5 مجروح در برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان قم – تهران

فراهانی همچنین از برخورد سه دستگاه خودرو در اتوبان قم – تهران خبر داد و اذعان داشت: در این حادثه پنج تن مجروح شدند که دو تن از آنان به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند و سه تن دیگر نیز با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.

وی همچنین از برخورد یک دستگاه وانت با یک دستگاه خودروی سمند در جمکران خبر داد و گفت: در این حادثه پنج تن از سرنشینان این خودروها به شدت مجروح شدند که برای درمان با آمبولانس‌های اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: سقوط از آسانسور در یک ساختمان منجر به فوت یک مرد 50 ساله شد.

انتهای پیام/78005/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول