اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل محرومیت و مصدومیت

3 بازیکن صبا بازی با ملوان را از دست دادند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن سه مهره‌ کلیدی خود برابر ملوان بندر انزلی صف‌آرایی می‌کند.

3 بازیکن صبا بازی با ملوان را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم آخرین تمرین خود پیش از مصاف عصر جمعه مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیستم لیگ برتر را در حالی برگزار کرد که این تمرین در غیاب سه بازیکن محروم و مصدوم این تیم برگزار شد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و ملوان بندر انزلی از هفته سوم از نیم فصل دوم دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر جمعه پانزدهم دی ماه در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی آخرین تمرین خود را پیش از این بازی، صبح پنجشنبه در تهران برگزار کردند و سپس راهی انزلی شدند.

در این تمرین مرتضی کاشی کاپیتان دوم تیم فوتبال صبای قم و یکی از مدافعان کلیدی این تیم در دیدارهای قبل لیگ برتر، برای سومین بازی متوالی با وجود اینکه همچنان جدی و مصمم تمرین می‌کند اما هنوز به شرایط ایده آل آمادگی نرسیده و به همین خاطر به انزلی نرفت.

کاشی در حالی دیدار حساس صبای قم برابر ملوان بندر انزلی را از دست داد که در هفته هجدهم در دیداری خارج از خانه صبای قم برابر تیم فوتبال پیکان تهران و هفته نوزدهم مقابل ذوب آهن نیز در جمع شاگردان مرفاوی نبود.

دیگر بازیکن مصدوم تیم فوتبال صبای قم عبدالکریم اسلامی مهاجم جوان تیم فوتبال صبای قم است که تداوم مصدومیتش دلیل غیبت وی در دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی است.

سومین غایب سرشناس صبای قم در دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مجید حیدری مدافع میانی و بلند قامت این تیم خواهد بود که این بازیکن هم مقابل ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران بازی نکرد و همچنان به دلیل محرومیت ناشی از اتفاقات بازی با ابومسلم مشهد در جام حذفی فوتبال یکی دیگر از محرومان صبای قم در این دیدار لقب گرفته است.

این در حالی است که مرور آخرین تاکتیک‌های دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از جمله مهم‌ترین دستورات و برنامه‌های کادر فنی صبای قم بود که عبدالصمد مرفاوی برای بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آخرین تمرین این تیم پیش از بازی با حریف گیلانی در نظر گرفت.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی از هفته بیستم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را محمدحسین اسدی سوت می‌زند.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول