اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبای قم:

طلسم را می‌شکنیم / امیدهای صبا در حسرت پیروزی

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تنها عاملی که صبا را از انتهای جدول جدا می‌کند، کسب نخستین پیروزی در این فصل لیگ برتر و شکستن طلسم پیروز نشدن‌ها است.

طلسم را می‌شکنیم / امیدهای صبا در حسرت پیروزی

هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه تساوی در دیدار هفته ششم برابر تیم فوتبال امید دبیری تبریز برای صبا خوب بود تصریح کرد: بازیکنان ما هفته به هفته با کسب هماهنگی بیشتر و اجرای تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی در شرایط بهتری قرار می‌گیرند و حتی این هفته فرصت داشتند که تیم دبیری تبریز را در خانه‌اش شکست دهند.

وی یک امتیاز کسب شده توسط تیم امید صبای قم در دیدار حساس هفته ششم برابر امیدهای دبیری تبریز را ارزشمند دانست و اضافه کرد: در حقیقت باید این بازی را می‌بردیم اما یک امتیاز هم ذخیره خوبی است و قطعاً در هفته هفتم به دنبال کسب سه امتیاز در بازی خانگی با شهرداری تبریز خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم ابراز داشت: تیم ما در این دیدار با وجود بازی در خانه حریف سعی کرد تیم دبیری تبریز را شکست دهد و خوشبختانه تلاش و همت بازیکنان ما موجب شد بارها تا آستانه پیروزی پیش برویم ولی در نهایت توانستیم یک امتیاز با ارزش از این دیدار سخت خانگی کسب کنیم.

وی عنوان کرد: ما در این دیدار به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بودیم با این حال یک امتیاز موجب شد تا بعد از سه شکست سومین امتیاز این فصل را به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل تیم امید دبیری تبریز تصریح کرد: بازیکنان ما در این دیدار جانانه با حریف رقابت کردند و در چندین فرصت می‌توانستند دروازه این تیم را نیز باز کنند اما بخت با آنها یار نبود.

وی ادامه داد: در این بازی برتری در کنترل توپ و جریان بازی و همچنین ایجاد موقعیت‌های گلزنی با تیم صبای قم بود و ما در چند موقعیت خوب می‌توانستیم دروازه حریف را باز کرده و به گل برسیم اما توپ مهاجمان ما به در بسته خورد.

رنجبر ابراز داشت: در نیمه دوم نیز که با تلاش بیشتری سعی در رسیدن به دروازه حریف داشتیم، ابتدا بازی حریف را کنترل کردیم و سپس با بازی گرفتن از مهره‌های کلیدی خود قصد گلزنی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم دروازه دبیری تبریز را باز کنیم.

وی یادآور شد: ما هفته آینده با شهرداری تبریز در خانه بازی داریم و سعی خواهیم کرد با تمریناتی که تا روز دوشنبه آینده و زمان برگزاری بازی انجام می‌دهیم، تاکتیک‌های مختلف را برای کسب نخستین پیروزی خود در این دیدار تمرین کنیم و نخستین سه امتیاز این فصل صبا را از انتهای جدول جدا کند.

در لیگ برتر فوتبال امید کشور 12 تیم حضور دارند که در پایان هفته ششم از دور رفت تیم نفت اهواز با کسب 13 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم صبای قم با سه امتیاز جایگاه دوازدهم و آخر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول