اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس خبر داد

تاسیس نمایندگی اداره ورزش مرزن‌آباد چالوس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: نمایندگی اداره ورزش و جوانان مرزن‌آباد در دهه فجر افتتاح می‌شود.

تاسیس نمایندگی اداره ورزش مرزن‌آباد چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در نشستی با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، فرماندار نوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئول ورزش و جوانان نوشهر آخرین وضعیت تیم فوتبال شموشک مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: در مازندران هیچ تیمی به اندازه شموشک نوشهر در فوتبال کشور مطرح نبود و این تیم خدمات بسیار بزرگی به ورزش فوتبال کشور کرد.

قاسم احمدی افزود: از این تیم بازیکنان بزرگی وارد فوتبال کشور شدند، ولی امروز شرایط مطلوبی ندارد و باید این مشکل را ریشه‌یابی کرد و با شناسایی نقاط ضعف و قوت نسبت به تقویت شموشک نوشهر کمک کرد.

وی به احداث ورزشگاه 5 هزار نفری نوشهر اشاره کرد و عنوان کرد: مباحث و موانعی بر سر راه احداث این ورزشگاه وجود دارد که باید آن را رفع کرد و دیگر نباید بیش از این وقت تلف شود.

وی به بازسازی و توسعه استادیوم ورزشی چالوس و احداث ساختمان ورزشی طبقاتی پرداخت و بیان داشت: به برکت سفر مقام معظم رهبری کارهای بسیار خوبی صورت گرفت و از آنجایی که قرار بود تا پیمانکار آن را 30 ماهه تحویل دهد، اما با تاکید مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اقدام به تشکیل چند تیم کاری جدید کردند، بنابراین امیدواریم شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه در زمانی زودتر از موعد مقرر باشیم.

احمدی به تیم فوتبال شموشک نوشهر در لیگ دسته سوم کشور اشاره کرد و گفت: باید از این تیم حمایت شود و البته مایه خوشحالی نیز هست که یکی از شهروندان نوشهری این تیم را در اختیار گرفت و با هدایت کادر فنی بومی اکنون در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد و امیدوارم این تیم را در سطوح بالاتر فوتبال کشور ببینیم.

وی تصریح کرد: با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده نمایندگی اداره ورزش و جوانان مرزن‌آباد چالوس هم ایجاد شد و در دهه فجر امسال به طور رسمی افتتاح می‌شود.

فرماندار نوشهر نیز گفت: برگزاری نشست‌های ورزشی برای توسعه و شکوفاتر شدن ورزش شهرستان نوشهر از نظر کمی و کیفی می‌تواند بسیار مفید باشد.

محمدعلی قمی‌اویلی افزود: نوشهر دارای ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی است بنابراین انتظار می‌رود باید به گونه‌ای عمل شود که تعداد بیشتری از مردم از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند و البته مسئولان ورزش نوشهر نیز همواره در راستای رضایتمندی شهروندان گام برداشتند.

وی به جایگاه ورزش در کجور اشاره کرد و گفت: ورزش در بخش کجور از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری‌که سالانه در روستای لرگان مسابقات کشتی محلی برگزار و با استقبال بسیار زیاد مردم کجور روبرو می‌شود.

وی بیان کرد: ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی ضروری است و باید این موضوع مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فرماندار نوشهر درباره احداث ورزشگاه 5 هزار نفری نوشهر خاطر نشان کرد: تلاش‌های بسیار خوبی در این ارتباط انجام شد و زمین خوبی هم برای آن تدارک دیده شد و اکنون باید به گونه‌ای طراحی‌ها صورت گیرد تا نهایت بهره‌برداری از آن انجام گیرد.

وی در ادامه به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی اشاره کرد و افزود: تکمیل سالن‌های ورزشی نیمه کاره از مطالبات مردم نوشهر است که باید نسبت به تکمیل آن اهتمام ورزیده شود.

وی درباره شموشک نوشهر ابراز کرد: تیم فوتبال شموشک نوشهر اکنون در شرایط آرام و خوبی به سر می‌برد و امیدواریم این شرایط آرام تقویت شود و این تیم ریشه‌دار نوشهر به روزهای اوج خود بازگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: احداث ورزشگاه 5 هزار نفری نوشهر بحث بسیار مهمی است که اتفاقا در تهران نیز در این باره جلساتی تشکیل شد تا این پروژه انجام شود ولی در چالوس فعالیت‌های خوبی صورت گرفت.

احمد سعادتمند بیان داشت: نوشهر و چالوس از شهرهای فوتبالی مازندران هستند و داشتن امکانات و فضای ورزشی مناسب از دغدغه‌های جوانان این دو شهر نیز هست.

وی عنوان کرد: قول می‌دهم در صورت امکان یک سالن ورزشی آبرومند و اساسی برای مردم نوشهر بسازم و البته این حق مردم نوشهر است چرا که این شهر دارای پتانسیل‌های ورزشی بالایی است.

وی درباره شرایط تیم فوتبال شموشک نوشهر تصریح کرد: پروژه‌ای برای این تیم ریشه‌دار و قدیمی در دست تهیه است که اواخر اسفند ماه استارت آن زده می‌شود و قول می‌دهم کاری کنیم تا خواسته‌های اصلی مردم نوشهر محقق شود.

کریم پرکاس با بیان اینکه شموشک سابقه 18 ساله در فوتبال کشور دارد، گفت: درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر زحمات زیادی را برای این تیم کشید و شهر نوشهر را در فوتبال کشور مطرح کرد و حتی هنوز هم نام شموشک در سطح اول فوتبال کشور بر سر زبان‌ها است.

وی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان استانی و شهرستان نوشهر در حمایت از شموشک افزود: قرار بود تیم شموشک را شهرداری نوشهر تحویل بگیرد اما این گونه نشد و در نهایت این تیم به آقای "کلهر" داده شد.

پرکاس خاطر نشان کرد: تیم نوژن نوشهر با نام شموشک در لیگ دسته دو کشور بازی می‌کند که این کار قانونی نیست.

وی عنوان کرد: تیمی که تحویل کلهر داده شد همان شموشک اصلی است و اکنون قهرمان نیم فصل لیگ فوتبال دسته سوم کشور در گروه خود شد و باید از این تیم حمایت کرد تا به روزهای اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/86019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول