اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند همدان:

با شاخ و برگ دادن به عملکرد جعفری برای الوند حاشیه‌سازی نکنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه الوند همدان درباره عملکرد مهران جعفری در بازی اول این تیم گفت: نباید با شاخ و برگ دادن بیهوده به عملکرد این بازیکن برای الوند حاشیه درست کنیم، الوند یک تیم بر مبنای کار گروهی است.

با شاخ و برگ دادن به عملکرد جعفری برای الوند حاشیه‌سازی نکنیم

بهرام یدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اظهار داشت: نوع برگزاری بسیار عالی بود، شاید تنها مجمعی بود که هیچ گونه حاشیه‌ای نداشت.

وی با بیان اینکه این مجمع دو کاندیدا بیشتر نداشت که یکی از قبل از دور خارج بود و اکثر آقایانی که آن جا بودند نظری روی ایشان نداشتند، ادامه داد: واقعیت مجمع در اصل تک کاندیدا بود.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان با بیان اینکه عیوقیان می‌توانند برای فوتبال استان مفید باشد، بیان کرد: برقراری تعامل بیشتری با باشگاه‌ها، نگاه واقع‌بینانه به شعارها، ایجاد زیرساخت‌ها و توجه به رده‌های پایه در فوتبال از موضوعاتی است که در ارتقای عملکرد موفق او می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

وی درباره بازی با ماشین‌سازی تبریز و برد الوند نیز اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی هفت نفر از بازیکنان خود را تغییر داده بود و حتی بدهی‌های خود به بازیکنان را پرداخت کرده بود، ایجاد تغییرات عمده در کادر فنی، سرپرست و بازیکنان این تیم، باعث شد مستحکم وارد میدان شوند، هر چند الوند قوی‌تر وارد عرصه شده و این تیم را برد.

یدی درباره عملکرد خوب مهران جعفری در این بازی نیز گفت: اینکه در آن بازی یکی دو تا از بازیکنان خیلی خوب بودند شکی نیست من انتظار دارم یک مقدار به این واقعیت پرداخته شود که حاشیه‌ای برای این تیم ایجاد نشود.

وی ادامه داد: حتما باید به این مسئله توجه شود که در تیم الوند کار گروهی انجام می‌شود و همه با هم از کادر فنی گرفته تا مدیریت و بازیکنان یکدل هستند تا موفق عمل کنند.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان اظهار داشت: مگر کار نوید عاشوری کم بود که یک گل زد؟ یک پاس گل هم داد، حالا مهران جعفری دو گل زده و یک پاس گل داده است ولی این موقعیت‌ها را چه کسی برای ایشان درست کرده است؟ پس باید به این واقعیت توجه داشت که فوتبال یک کار گروهی است.

وی افزود: متأسفانه بعضی از آقایان هدف‌دار با یک لحن های خاصی حرکات این بازیکنان را پوشش داده‌اند، من یک سئوال می‌کنم مگر جعفری در نیم‌فصل اول بود که ما در رتبه دوم ایستادیم، پس کار ما گروهی بوده است.

یدی درباره بازی هفته بعد با نساجی مازندران نیز بیان داشت: تمام بازی‌ها برای ما حساسیت دارید و همه مصمم هستیم نتیجه را در نیم فصل دوم بگیریم.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است در بازی‌های بیرون از خانه محکم به میدان برویم، شرایط آب و هوایی مازندران اگر شرایط ایده‌آلی باشد مطمئن باشید تیم ما موفق خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه الوند اظهار داشت: قرار است که یک روز زودتر حرکت کنیم تا بتوانیم به شرایط آب و هوایی آن جا عادت کنیم.

وی درباره رها شدن ورزشگاه شهید مفتح گفت: باید بیشتر به این ورزشگاه رسیدگی شود.

یدی اظهار داشت: امیدوارم شرایطی رخ ندهد که هیترینگ آنجا خاموش شود، اگر ضد یخ نداشته باشد باید فاتحه این ورزشگاه را برای همیشه بخوانیم.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول