اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون

9500 تن گوشت قرمز و سفید در اراک تولید شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی اراک از تولید 9 هزار و 534 تن گوشت قرمز و سفید از ابتدای سال‌جاری تاکنون در اراک خبر داد.

9500 تن گوشت قرمز و سفید در اراک تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیروس سلمان‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان گوشت با تلاش کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی اراک پس از بازرسی از کشتارگاه‌های صنعتی، سالم و قابل مصرف تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: در راستای نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت قرمز و سفید، شیر، تخم‌مرغ، عسل و... با هدف تضمین سلامت و امنیت مواد غذایی در بازرسی از تعداد 87 هزار راس گاو، گوسفند و بز و دو هزار و 462 هزار قطعه طیور گوشتی کشتار شده در کشتارگاه‌ها 84 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف از چرخه خارج شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی اراک بیان داشت: به منظور نظارت بر تولیدات دامی این شهرستان در سال‌جاری 13 هزار و 485 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، فروشگاه‌های گوشت قرمز و سفید، رستوران‌ها و غذاخوری‌ها به عمل آمده است.

سلمانژاد همچنین از معرفی 81 نفر متخلف بهداشت عمومی به مراجع قضایی خبر داد و گفت: احکام صادره برای این افراد شامل ضبط و امحاء کالا و تعطیلی سه واحد به مدت یک، سه و چهار ماه، سه واحد حبس تعزیری به مدت چهار و شش ماه، دو واحد حبس تعلیقی به مدت چهار ماه و 72 میلیون و 600 هزار ریال جزای نقدی بوده است.

انتهای پیام/87001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول