اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی خراسان شمالی مطرح کرد

استفاده شخصی از خودروهای دولتی در خراسان شمالی/ طبق قانون برخورد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی خراسان شمالی تاکید کرد: استفاده شخصی از خودروهای دولتی برای کارکنان دستگاه‌ها ممنوع است.

استفاده شخصی از خودروهای دولتی در خراسان شمالی/ طبق قانون برخورد می‌کنیم

حجت‌الاسلام موسی فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: باید خودروهای دولتی در انجام مأموریت‌ها حتماً برگ مأموریت داشته باشند.

وی با بیان اینکه منع استفاده از خودروهای دولتی برای امور‌ شخصی طبق قانون‌ خلاف است، افزود: باید مدیران دستگاه‌ها تدابیر لازم را به منظور جلوگیری از هرگونه استفاده شخصی خودروها فراهم کنند.

حجت‌الاسلام فتوحی همچنین با اشاره به ادامه جذب بازرسان افتخاری در اداره کل بازرسی خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون شماری از افراد به عنوان بازرسان افتخاری در این اداره ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون در حال تشکیل واحد نظارت همگانی در اداره کل بازرسی خراسان‌شمالی هستیم تا با مشارکت آنان مأموریت‌های محوله را پیش ببریم.

بازرس کل خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بازرسان افتخاری بر اساس شیوه‌نامه جذبی که به تأیید قوه قضائیه رسیده، ساماندهی و به‌کار‌گیری می‌شوند، اظهار کرد: بر همین اساس این بازرسان از میان کارشناسان به ویژه بازنشستگان دارای تحصیلات کارشناسی به بالا جذب و به‌کار‌گیری می‌شوند.

به گفته وی، بازرسان افتخاری برابر شیوه‌نامه جذب حدود فعالیتشان شامل توصیه‌های کتبی به دستگاه‌ها، شرکت در جلسات به عنوان بازرس و مأموریت‌های بازرسی با حکم مأموریت و ارائه پیشنهادات بازرسی است.

حجت‌الاسلام فتوحی گزارش فساد و سوء جریانات اقتصادی دستگاه‌ها و ارائه مشاوره‌های تخصصی مشمول قانون را از دیگر وظایف بازرسان افتخاری در چارچوب واحد نظارت همگانی این اداره کل برشمرد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول