اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد خراسان شمالی مطرح کرد

163 هزار نفر سپرده‌گذار بانک مهر اقتصاد در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد خراسان شمالی گفت: 163 هزار نفر در این استان سپرده‌گذاری و مشتری بانک مهر اقتصاد هستند.

163 هزار نفر سپرده‌گذار بانک مهر اقتصاد در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد سنچولی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی اصناف و بانک مهر اقتصاد اظهار کرد: از هر 6 نفر جمعیت خراسان شمالی یک نفر در بانک مهر اقتصاد سپرده داشته و مشتری این بانک محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از حجم منابع بانکی خراسان شمالی هزار و 500 میلیارد ریال در اختیار بانک مهر اقتصاد استان است، افزود: از سال 88 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف به متقاضیان پرداخت شده است.

سنچولی تصریح کرد: این میزان تسهیلات در قالب 36 هزار فقره در سطح استان پرداخت شده است.

وی شمار شعبه‌های دایر بانک مهر اقتصاد در استان را 10 شعبه عنوان کرد و گفت: استقبال بسیاری خوبی را از مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بازار نقش ویژه‌ای را در تحولات اقتصادی دارد، افزود: بر همین اساس تعامل بین بازار و بانک مهر اقتصاد از رویکردهای این بانک است.

وی اظهار کرد: بی تردید منابع از نیازهای مورد نیاز بازار بوده و بانک مهر اقتصاد این افتخار را داشته تا بسته‌های مختلف را برای بازاریان تهیه ، تنظیم و در اختیار این بخش قرار دهد.

سنچولی همچنین سرمایه در گردش به عنوان یکی از نیازهای اساسی کسبه یاد کرد و گفت: تلاش شده تا تسهیلات اعطایی با در نظر گرفتن سود حلال به سپرده گذاران اعطا شود.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بانکی در این بانک بدون ربا و تیم‌های کارشناسی به همین منظور تشکیل شده است،‌اظهار امیدواری کرد تا سطح تعاملات بانک مهر اقتصاد و بازار توسعه یابد.

مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد خراسان شمالی همچنین یکی از مهمترین اقدامات بانک مهر اقتصاد استان را فعال کردن باشگاه مشتریان عنوان کرد و افزود: در این باشگاه پیشنهادات مشتریان برای توسعه و تسهیل در روند امور دریافت می‌شود.

وی  در ادامه با اشاره به اینکه 75 درصد از منابع بانک مهر اقتصاد در استان اختصاص می‌یابد، گفت: 15 درصد به عنوان اندوخته در اختیار بانک مرکزی و صرفاً 10 درصد به عنوان گردش مالی در اختیار این بانک قرار دارد.

سنچولی بانک مهر اقتصاد را از مجموعه‌های بانکی تأثیرگذار در کشور برشمرد و افزود: این بانک 20 سال قبل تاسیس شده و هم‌اکنون 230 هزار میلیارد ریال از حجم منابع پولی کشور را در اختیار دارد.

یکی از مشتریان بانک مهر اقتصاد در خراسان شمالی هم با تجلیل از خدمات این بانک به بازار گفت: تمام موفقیت‌های امروز خود در بازار را مدیون بانک مهر اقتصاد می‌دانم.

محمد کاملی در عین حال بر توجه این بانک به نرخ  کارمزد تسهیلات اعطایی با توجه به شرایط اقتصادی و کم رونق بودن بازار تاکید کرد.

به گزارش فارس، طی این نشست همچنین شماری از روسای اتحادیه‌های صنفی و بازاریان به ارائه نقطه نظرات خود برای توسعه فعالیت‌های بانک مهر اقتصاد و ارتباط هر چه بیشتر با بازار پرداختند.

نشست هم‌اندیشی اصناف و بانک مهر اقتصاد در تالار اجتماعات‌ این سرپرستی در بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول