اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

‌برداشت غیرقانونی از حساب‎های بانکی در گلستان گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تاکنون برداشت غیرقانونی از حساب‎های بانکی در استان گلستان گزارش نشده است.

‌برداشت غیرقانونی از حساب‎های بانکی در گلستان گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط‎عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان اظهار داشت: در مرکز استان سه شعبه در  دادسرا، دادگستری گرگان و دادگاه تجدیدنظر و در سایر حوزه‎های قضایی نیز دو شعبه دادیاری و کیفری به صورت ویژه، دعاوی مربوط به جرائم رایانه‎ای را رسیدگی می‎کنند.

وی افزود: برای رسیدگی بهتر، کارگاه‎های آموزشی تخصصی نیز برای قضات این شعب به صورت دوره‎ای با حضور اساتید مجرب برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه استفاده مطلوب از فضای مجازی مستلزم نظارت خانواده و جامعه است تصریح کرد: با آموزش صحیح، زمینه استفاده از امکانات فضای مجازی برای پیشبرد جامعه و افزایش دانش و فهم نسل جوان فراهم می‎شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه تاکنون برداشت غیرقانونی از حساب‎های بانکی در استان گلستان گزارش نشده است از مردم خواست در نقل و انتقالات وجه، نکات امنیتی را رعایت کنند.

فاضلیان بیشتر سوءاستفاده‎ها در زمینه برداشت‎های غیرقانونی را ناشی از سهل‎انگاری مردم خواند و افزود: تغییر رمزها و خودداری از اعتماد و دادن رمز به دیگران از نکات مهمی است که می‎تواند در کاهش بروز چنین مشکلاتی موثر باشد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول