اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

تشکیل 21 کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از تشکیل 21 کمیته زیرمجموعه ستاد دهه فجر برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در طول سال‌جاری خبر داد.

تشکیل 21 کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ملایر در سال جاری ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بر برپایی عزاداری با شکوه در شهرستان ملایر تأکید کرد و اظهار داشت: ما هر چه داریم از قیام عاشورا و خون پاک امام حسین(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به ایام دهه فجر در بهمن ماه گفت: انقلاب اسلامی با سه رکن مهم، ایدئولوژی، مردم‌سالاری دینی و رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت که این سه در کنار هم به عنوان مکمل باعث وحدت و انسجام جامعه شد و امروز نیز انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان در مسیر پر فراز و نشیب خود در حرکت است.

فرماندار ویژه ملایر عنوان داشت: امروز مردم ایران با بصیرت در تداوم انقلاب اسلامی در برابر همه تحریم‌ها و تهدیدات ایستاده‌اند و با آگاهی کامل برای رسیدن به همه اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه ساله در دهه فجر برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز برنامه‌های دهه فجر با برنامه‌ریزی بهتر و باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

خیریانپور از تشکیل 21 کمیته در اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این کمیته‌ها با محوریت ادارات و نهادهای فرهنگی، اجتماعی و انتظامی شهرستان تشکیل می‌شود که هر کدام از کمیته‌ها وظیفه هماهنگی بخش‌های مختلف این برنامه‌ها را بر عهده دارد.

وی شکل‌گیری هر چه سریع‌تر این کمیته‌ها را ضروری ارزیابی کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این کمیته‌ها به ستاد دهه فجر شهرستان اعلام می‌شود.

فرماندار ملایر در ادامه بر شکل‌گیری ستاد فرعی دهه فجر نیز در بخش‌های جوکار، زند و سامن نیز تأکید کرد و گفت: بخشداران، شهرداری‌ها، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه نیز هماهنگی و اقدامات لازم را در خصوص برنامه‌های دهه فجر امسال داشته باشند.

وی در ادامه بر فضاسازی و برنامه‌های دهه فجر توسط شهرداری‌ها تأکید کرد و بیان داشت: دستگاه‌های‌ فرهنگی نیز در این خصوص اقدامات لازم را داشته باشند.

فرماندار ملایر در ادامه از افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و تولیدی و... همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد و گفت: دستگاه‌ها هر چه سریعتر لیست پروژه‌های افتتاحی خود را که کامل و صد در صد به اتمام رسیده به فرمانداری و ادارات کل در استان اعلام کنند.

وی از دستگاه‌ها خواست اگر پروژه‌‌هایی به هر دلیل ناتمام است جزو پروژه‌های افتتاحی نیاورند و مستندسازی و اطلاع‌رسانی در این خصوص داشته باشند.

خیریانپور در پایان بر همکاری و قرار دادن اطلاعات به موقع پروژه‌ها برای استفاده خبرنگاران تأکید کرد و گفت: سرلوحه همه برنامه‌ها شرکت گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است که با حضور گسترده مردم قدرشناس ایران امسال نیز باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول