اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک پرسنل بهداشت و درمان دیلم

مادر باردار دیلمی از مرگ نجات یافت

خبرگزاری فارس: با کمک مسئولان و پرسنل بهداشت و درمان دیلم یک مادر باردار از مرگ نجات یافت و به سلامت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

مادر باردار دیلمی از مرگ نجات یافت

مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم به خبرنگار فارس در دیلم گفت: مادر باردار، مرجان بهبهانی 30 ساله با شرایط بارداری دوم و دو قلویی، سابقه سقط و سن بارداری 32 هفته با درد زودرس زایمانی به زایشگاه دیلم مراجعه کرد.

معصومه بوشهری افزود: با توجه به شرایط مادر و حساسیت موضوع مادران پرخطر، این مادر باردار با یک دستگاه آمبولانس بیمارستان به همراه دو مامای کشیک طی انجام هماهنگی لازم و حمایت رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) دیلم و مسئول زایشگاه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

وی بیان داشت: با تلاش پرسنل زایشگاه بیمارستان اهواز هر دو نوزاد پسر و دختر سالم به دنیا آمدند و بعد از چهار روز بستری در این بیمارستان مادر و نوزادان با حال عمومی مساعد ترخیص شد.

بوشهری گفت: وزن نوزاد پسر پس از تولد یک کیلو و 900 گرم و وزن نوزاد دختر یک کیلو و 500 گرم است.

مسئول سلامت خانواده شبکه بهداشت درادامه سخنان خود اظهار داشت: این مادر پس از ترخیص از بیمارستان اهواز جهت انجام مراقبت و نظارت‌های بیشتر در بیمارستان دیلم به مدت پنج روز تحت مراقبت قرار گرفت.

بوشهری اضافه کرد: طی این مدت با نظارت و پیگیری‌های روزانه و مستمر مسئول برنامه سلامت مادران شهرستان، نوزادان سالم و با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول