اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

شهرضا رتبه نخست مسکن مهر را در اصفهان دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: شهرضا با مجموع 6 هزار و 31 واحد مسکونی رتبه نخست مسکن مهر را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

شهرضا رتبه نخست مسکن مهر را در اصفهان دارد

سید محمدباقر محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شهرضا با مجموع 6 هزار و 31 واحد مسکونی مهر در حال ساخت یا کامل که یک‌هزار و 702 واحد آن توسط تعاونی‌ها ساخته شده و یک‌هزار و 624 آن بر اساس قراردادهای سه جانبه در حال ساخت است.

وی افزود: از این تعداد 200 واحد آن که بخشی از آن در دهه فجر و تعدادی در بهار  92 تحویل مالکان می‌شود، در شهر منظریه قرار دارد و با استفاده تسهیلات مهر یک‌هزار و 200 واحد نیز در 23 روستا ساخته و تحویل شده است.

محمدی تاکید کرد: همچنین 508 واحد توسط گروه 22 توپخانه ارتش ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که در آنها نیز از تسهیلات مسکن مهر استفاده شده است و تمام این موارد نشان‌دهنده این است که در شهرضا گام بزرگی در بخش مسکن مهر برداشته شده است.

وی درباره امکانات زیربنایی مساکن مهر شهرضا گفت: تمام واحدها از امکاناتی همچون آب شرب، برق و گاز برخوردارند ضمن اینکه شهرضا نخستین شهری که مسکن مهر آن از فاضلاب برخوردار است و امکاناتی همچون تلفن نیز در آن حال نصب است.

فرماندار شهرضا تاکید کرد: ساخت معابر و زیرگذرهای مساکن مهر نیز پایان یافته و طراحی  فضای سبز و کارهای جانبی آن انجام شده و در حال تکمیل است اما نیازمند رفع مشکلات آبیاری است.

وی با بیان اینکه مساکن مهر شهرضا جانمایی مناسبی دارد، ادامه داد: این مساکن در منطقه سروستان شهرضا قرار دارد و مراکز فرهنگی، مساجد و آموزشگاه‌ها نیز در آنجا فعال است سیستم حمل و نقل و نیز در این نقطه سرویس‌دهی می‌کند.

محمدی تصریح کرد: پیش‌بینی مجتمع تجاری و ساخت دو باب مدرسه در این منطقه انجام شده و یک باب مدرسه نیز توسط خیری کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است تا نیاز آموزشی سروستان را تأمین کند و البته از خیران مدرسه‌ساز تقاضا داریم که برای سرعت بخشی به روند ساخت مدارس در این منطقه کمک کنند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول