اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خنداب:

کلاهبردار حرفه‌ای در خنداب دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری فردی که 4 میلیارد ریال در شهرهای اصفهان، تبریز و خنداب از مردم کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبردار حرفه‌ای در خنداب دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، حسین نجفی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری در شهرک صنعتی خنداب ماموران کلانتری مرکز به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی موضوع مشخص شد فردی کلاهبردار در اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به شهرستان خنداب و ادعای اینکه قصد احداث کارخانه قند برای اشتغال‌زایی برای اهالی خنداب را دارد با فریب یکی از شهروندان مبلغ دو میلیارد و 370میلیون ریال برای ساخت کارخانه از وی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با توجه به مراجعه مجدد متهم به شهرستان خنداب در روز گذشته و اطلاع مالباخته از این موضوع بین آنان درگیری به وجود آمده که قبل از حضور مأموران متهم متواری شده بود.

نجفی ادامه داد: مأموران کلانتری مرکز خنداب با اجرای عملیات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی متهم را دستگیر و به یگان منتقل کردند که در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی علاوه بر مبلغ مذکور به اخذ وجه نقد به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرهای اصفهان و تبریز از سه نفر از اهالی آن شهرها با شگرد فوق اعتراف کرد.

نجفی گفت: سایر شکات نیز با اخذ نیابت قضایی از شهرهای مذکور به دادسرای خنداب مراجعه کرده و از متهم اعلام شکایت کردند،که درمجموع مشخص شد متهم جمعا مبلغ 4 میلیارد ریال از اهالی شهرهای خنداب، اصفهان و تبریز کلاهبرداری کرده است.

به گفته وی  متهم با تشکیل پرونده به دادسرای خنداب معرفی و با قرار مجرمیت روانه ندامتگاه اراک شد.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول