اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور خبر داد

ارائه کامل خدمات الکترونیکی دولت تا پایان سال 94

خبرگزاری فارس: معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور گفت: 100 درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی دولت به صورت الکترونیکی تا پایان سال 94 ارائه می‌شود.

ارائه کامل خدمات الکترونیکی دولت تا پایان سال 94

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد بزرگیان در جلسه راه‌اندازی پورتال ایران و مردم که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: 100 درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی دولت به صورت الکترونیکی با هدف کسب رضایت مردم و کاهش هزینه‌ها تا پایان سال 94 ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی دولت به صورت الکترونیکی به مردم یک هزار و 442 خدمت شناسایی و شناسنامه‌دار شده است، که باید تا پایان برنامه توسعه پنجم 70 درصد از خدمات دولت به صورت الکترونیک به مردم ارائه شود.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور افزود: برای ارائه 70 درصد خدمات الکترونیکی تا پایان برنامه توسعه پنجم بیش از یک هزار خدمت مشخص شده است که از این آمار 350 خدمت در سال گذشته شناسایی و ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق هدف‌گذاری مسئولان مربوطه تا پایان سال جاری 200 خدمت الکترونیکی به مردم ارائه داده می‌شود، بیان داشت: تا سال آینده 200 خدمت نیز به مردم به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط حساس از جمله تحریم اقتصادی به سر می‌برد، اذعان داشت: دولت عدالت‌محور سعی می‌کند در زمان باقی‌مانده وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد و با پیروی از ولایت فقیه در مسیر تحقق اهداف ارزش‌های اسلامی و کسب رضایت مردم گام‌های مؤثری را بردارد.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور متذکر شد: امروز یکی از سازه‌های ارزشمند برای جلب رضایت مردم و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در شرایط کنونی کشور راه‌اندازی دولت الکترونیک است.

وی شفاف‌سازی، آسان‌سازی و کاهش هزینه‌ها برای دستیابی به خدمات را در تحقق راه‌اندازی دولت الکترونیک عنوان کرد و افزود: باید مسئولان نظام برای تحقق این هدف تلاش مضاعف کنند تا بتوانند به این هدف دست یابند.

بزرگیان خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنانشان به مسئولان نظام بسیار تأکید کردند که خدمات اداری را به صورت الکترونیکی کنند تا رضایت مردم از ارائه این خدمات افزایش یابد.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مدیران سخت‌کوش و مؤمن استان قزوین در راه‌اندازی دولت الکترونیک پیشتاز هستند، اذعان داشت: امیدواریم این طرح ملی را به نحو مطلوبی بتوانیم در این استان راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دولت الکترونیک در استان قزوین به صورت پایلوت اجرا می‌شود، ابراز داشت: این طرح با نگاه ملی در این استان انجام می‌شود که با راه‌اندازی آن بلافاصله در دو استان دیگر و سپس در کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه راه‌اندازی دولت الکترونیک کار عظیم و بزرگی است، اظهار داشت: استان قزوین بهترین مکان برای پایلوت راه‌اندازی دولت الکترونیک است که امیدواریم با پی‌گیری مستمر مدیران این استان این طرح بلافاصله اجرایی شود.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مدیران مربوطه استان قزوین باید برای راه‌اندازی دولت الکترونیک مهارت، سواد، انگیزه و تلاش کافی برای اجرای طرح فوق را داشته باشند تا موفق شوند.

انتهای پیام/77009/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول