اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 ماه صورت گرفت

معدوم‌سازی 168 کیلوگرم فرآورده‌ دامی غیر‌بهداشتی در راور

خبرگزاری فارس: مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان راور گفت: بیش از 168 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر‌بهداشتی در سه ماه پاییز ضبط و معدوم‌سازی شد.

معدوم‌سازی 168 کیلوگرم فرآورده‌ دامی غیر‌بهداشتی در راور

احمدرضا انور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت‌: به منظور حفظ سلامت شهروندان و مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی‌ نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر و روزانه بر مراکز عرضه انجام می‌شود.‌

وی افزود‌: در راستای مأموریت‌های محوله و وظایف سازمانی، عملیات نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، سردخانه‌ها، مراکز جمع‌آوری شیر، خودروهای حمل‌کننده مواد خام دامی و رستوران‌ها توسط بازرسان این شبکه انجام و با موارد غیربهداشتی برخورد می‌شود. 

انور تصریح کرد‌: طی بازدیدهای دوره‌ای که در سه ماه پاییز از اماکن عرضه انجام گرفته بیش از 168 کیلوگرم فرآورده غیربهداشتی ضبط و معدوم شده است.‌

وی با بیان اینکه با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، افزود‌: در این مدت با دو مورد عرضه غیر ‌بهداشتی فرآورده خام دامی برخورد قانونی صورت گرفته ‌است.

انور گفت‌: کنترل و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی بدون همکاری شهروندان دشوار است که همکاری و گزارش‌های مردمی در مورد موارد غیر بهداشتی بسیار مؤثر است. 

وی خاطرنشان کرد‌: برای ارتقای وضعیت بهداشتی و سلامت جامعه، توصیه می‌شود، شهروندان‌ فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز را از مراکز عرضه‌ای که زیر نظارت شبکه دامپزشکی فعالیت دارند، تهیه کنند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول