اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظمی پس از تساوی در برابر صبا:

بیش‌تر از رویارویی با صبا نگران رویارویی با داور بودیم/ داور روی پنالتی عجله کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به نظر من صبا و ذوب آهن دست هم را در این بازی خوانده بودند و در تمام لحظات بازی سطح پایینی را تماشا کردیم.

بیش‌تر از رویارویی با صبا نگران رویارویی با داور بودیم/ داور روی پنالتی عجله کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فرهاد کاظمی عصر امروز در نشست خبری بعد از پایان بازی تیمش با صبای قم در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با تساوی بدون گل تمام شد تصریح کرد: به نظر من زمین بازی اصلاً شرایط خوبی نداشت و بر روی کیفیت بازی تاکتیکی دو تیم تأثیر منفی گذاشته بود.

وی ادامه داد: علاوه بر کیفیت بسیار بد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم که یکی از مشکلات ما در این دیدار بود، ما یک مشکل دیگر هم داشتیم که سوت‌های داور مسابقه بود و ما در هر لحظه بازی بیش‌تر از رویارویی با صبا نگران رویارویی با داور بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: با سوت‌های سید مهدی سید علی دلهره و ترس در جان بازیکنان ما افتاده بود و به نظر من در بیش‌تر لحظات بازی سوت‌ها به نفع تیم صبای قم زده شد و داور حتی روی صحنه پنالتی عجله کرد.

وی یاد آور شد: پنالتی که داور برای تیم صبای قم گرفت به نظر من قابل بحث بود، حتی داور در دقیقه 92 اشتباه فاحشی کرد و به جای اینکه خطای بازیکن صبا را روی بازیکن ما بگیرد به نفع صبا سوت زد و شما می‌توانید جای پای بازیکن صبا را روی ساق پای بازیکن ما ببینید.

 

 

*هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیدیم

کاظمی بیان داشت: در مجموع باید بگویم که به دلیل اینکه صبا و ذوب آهن در این دیدار دست هم را خوانده بودند، اصلاً بازی خوبی از سوی هیچ یک از دو تیم ارائه نشد، صبا می‌توانست پنالتی‌اش را به گل تبدیل کند و این بازی را ببرد، به نظر من موقعیت‌های گل آنها بهتر از ما بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا ذوب آهن اصفهان می‌تواند در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در لیگ بماند و به لیگ دسته اول سقوط نکند، تصریح کرد: من از قبل هم گفته بودم به شکلی نتیجه می‌گیریم که در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر در نیم فصل دوم جزو شش تیم برتر باشیم و هرگز به لیگ دسته اول جام آزادگان سقوط نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان داشت: هنوز به وحدت تاکتیکی نرسیده‌ایم و اگر این اتفاق در ادامه بازی‌های این فصل بیافتد ما خواهیم توانست نتایج بهتری بگیریم، ضمن اینکه از سازمان لیگ برتر می‌خواهم از این به بعد زودتر تکلیف بازیکنان محروم تیم‌ها را مشخص کند چون ما می‌خواستیم در این بازی از علیرضا محمد استفاده کنیم که گفتند محروم است و مجبور شدیم رجب زاده را به دفاع بیاوریم در حالی که اگر او جلو بازی می‌کرد به نفع ما بود.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول