اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب یازدهمین پیروزی در لیگ برتر فوتسال

صبا در مسیر قهرمانی دست نیافتنی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم راه ساری و فرار از کمند گیتی پسند جدی‌ترین تعقیب‌کننده خود در مسیر قهرمانی شد.

صبا در مسیر قهرمانی دست نیافتنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین هفته از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشورمان پایان یافت و طی آن صبای قم در خارج از خانه موفق شد میزبان خود تیم فوتسال راه ساری را شکست بدهد.

در این دیدار که در حضور پرتعداد تماشاگران حاضر در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، شاگردان محسن حسن‌زاده در تلاش برای کسب یازدهمین پیروزی خود در این فصل موفقیت‌آمیز عمل کرده و سه امتیاز ارزشمند دیگری به اندوخته خود افزودند.

صبایی‌ها در حالی در میهمانی تیم راه ساری پیروز میدان شدند که در نیمه نخست با توجه به اینکه دو بر یک بازنده به رختکن رفتند، به خواسته‌های خود نرسیدند ولی در پایان 40 دقیقه تلاش دو تیم موفق شدند شش بار دروازه حریف را باز کرده و با نتیجه نزدیک شش بر دو به پیروزی برسند.

در این مسابقه ابتدا این تیم فوتسال راه ساری بود که در حضور تماشاگران طرفدار خود به گل رسید ولی صبای قم خیلی زود گل خورده را جبران کرد و بازی مساوی شد اما این پایان کار نبود و میزبان توانست با زدن یک گل دیگر در پایان نیمه اول پیروز به رختکن برود.

 

در نیمه دوم و در ادامه مسابقه تیم فوتسال صبای قم در تلاش برای جبران گل خورده موفق بود و 20 دقیقه مفید این نیمه چهار گل دیگر به ثمر رساند تا بازی با نتیجه پرگل به سود صبای قم به پایان برسد و بدین ترتیب صبا گوی سبقت را از گیتی پسند ربوده و همچنان صدرنشین بماند.

صبای قم با توجه به پیروزی در 10 بازی از 13 مسابقه قبل خود بدین ترتیب یازدهمین برد این فصل خود را کسب کرد و با 11 پیروزی، دو تساوی، یک باخت، 74 گل زده، 32 گل خورده و 35 امتیاز در صدر باقی ماند در حالی که این هفته جدی‌ترین تعقیب‌کننده صبای قم یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان به میزبان خود تیم فرش آراء مشهد باخت و حالا چهار امتیاز از صبای قم کمتر دارد.

شاگردان محسن حسن‌زاده در هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه شانزدهم دی ماه در دیداری حساس در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم فوتسال فرش آراء مشهد پذیرایی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول