اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو:

سبک تبلیغات باید تغییر کند/ بدحجابی زیبنده کشور اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان اینکه متاسفانه در بخش فرهنگی و تبلیغات ضعف وجود دارد گفت: باید سبک تبلیغات را کمی تغییر دهیم، تنها نهی کردن جواب نمی‎دهد و نباید در این زمینه افراط و تفریط داشته باشیم.

سبک تبلیغات باید تغییر کند/ بدحجابی زیبنده کشور اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام علی یزدان‎پرست ظهر امروز در همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر که به همت صنعت آب و برق گلستان در سالن تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد اظهار داشت: گرچه در تبلیغات ضعف داریم اما دشمن در جنگ نرم با شکست مواجه شده است.

وی به جنگ سخت ایران و عراق اشاره و تصریح کرد: ما در جنگ سخت پیروز شدیم و با سرافرازی این جنگ را پشت‎سر گذاشتیم، در گذشته بخشی از کشور ایران با قراردادهای ننگین از جمله قرارداد گلستان و ترکمنچای به واسطه پادشاهان نالایق و بی‎کفایت از دست رفت.

در جنگ نیمه سخت دشمن، نخبگان را با خود همراه می‎کند

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو یادآور شد: بحرین از کشور ایران بود ولی در این اواخر از ایران جدا شد اما تنها جنگی که اتفاق افتاد و یک وجب از خاک کشور از دست نرفت جنگ سخت ایران و عراق بود که تمام کشورها بر علیه ایران برخاسته بودند.

یزدان‎پرست ابراز داشت: در جنگ نیمه سخت که معمولاً دشمن، نخبگان را با خود همراه می‎کند نیز دشمن با شکست مواجه شد و احساس می‎کند در این جنگ شکست سختی خورده است به همین لحاظ در جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی ورود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق ابزارهای مختلف از جمله ماهواره و اینترنت تلاش می‌کند تا جامعه را با خود همراه کند افزود: در بخش تهاجم فرهنگی و قتل عام فرهنگی که دشمن در پیش گرفته و همه را مورد بمباران تبلیغاتی خود قرار داده است با مقداری ضعف مواجه هستیم.

شناخت جامعه از زیبایی‎های دین باعث زدودن منکرات می‎شود

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه منکر فقط بدحجابی نیست عنوان کرد: دروغ، تهمت، رشوه دادن، غیبت کردن، سخن‌چینی، کار مردم را راه نینداختن همگی از منکرات هستند که از شدت و ضعف برخوردار هستند.

یزدان‎پرست به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث حجاب اشاره کرد و بیان داشت: خانم‎هایی هستند که ظاهراً حجاب کامل ندارند، اما قلب‌شان با اسلام و قرآن پیوندی ناگسستنی دارد البته این بدحجابی زیبنده کشور اسلامی نیست.

وی متذکر شد: باید تلاش کنیم تا جامعه را به سمت معروفات و زیبایی‎های دین اسلام و قرآن دعوت کنیم چراکه اگر مردم زیبایی‎های دین را بفهمند قطعاً به دنبال منکرات نخواهند رفت.

انتهای پیام/2307/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول