اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پشتیبانی هیئت فوتبال فارس:

11 هزار بلیت برای دیدار فجر و پرسپولیس فروخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول پشتیبانی هیئت فوتبال فارس گفت: برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران 11 هزار بلیت در ورزشگاه حافظیه شیراز فروخته می‌شود.

11 هزار بلیت برای دیدار فجر و پرسپولیس فروخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهرام کرمدار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از بازار سیاه، روش فروش بلیت نسبت به گذشته تغییر یافته و به هر نفر تنها یک بلیت فروخته می‌شود.

وی اضافه کرد: راه‌های ورود به ورزشگاه طوری تعبیه شده که تماشاگران به محض خرید بلیت راهی به جز ورود به ورزشگاه و نشستن بر روی صندلی‌ها را ندارند.

کرمدار ادامه داد: از تماشاگران درخواست می‌شود در صورتی که در زمان خرید بلیت قصد ورود به ورزشگاه را ندارند به گیشه‌های فروش مراجعه نکنند.

وی گفت: از ساعت هفت صبح فردا یکشنبه 10 دی ماه گیشه‌های فروش بلیت باز می‌شود و تماشاگران می‌توانند اقدام به خرید کرده و بلافاصله وارد ورزشگاه شوند.

مسئول پشتیبانی هیئت فوتبال فارس بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند با ارائه کارت شناسایی یک ساعت پیش از شروع بازی از ورودی شماره چهار ورزشگاه، واقع در باغ ملی مراجعه کنند.

این مسئول ورزشی افزود: برای جلوگیری از سوءاستفاده کنندگان در جعل بلیت‌ها از تماشاگران در خواست می‌شود تنها از گیشه‌های ویژه اقدام به خرید کنند و هیئت فوتبال فارس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خرید بلیت‌های جعلی ندارد.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در هفته 19 مسابقات فوتبال برتر باشگاه‌های ایران ساعت 14:00 فردا در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول