اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند:

داوران حق را به حقدار ندادند/ استفاده از داوران با تجربه برای دیدارهای حساس

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: داوران دیدار گیتی‌پسند و فرش آرا در حد و اندازه‌های این مسابقه حساس نبودند و نتوانستند حق را به حقدار بدهند.

داوران حق را به حقدار ندادند/ استفاده از داوران با تجربه برای دیدارهای حساس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد حسین عراقی‌زاده پس از شکست تیمش در برابر تیم فرش آرای مشهد در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد تیم داوری اظهار کرد: در این دیدار حساس که تعیین کننده جایگاه تیم‌ها در صدر جدول بود، کمیته داوران از داوران مبتدی استفاده کرد تا این داوران نتوانند از عهده قضاوت بازی بربیایند.

وی ادامه داد: در نیمه نخست این مسابقه و در زمانی که تیم گیتی‌پسند با یک گل از میزبان خود پیش بود، داور اول این دیدار با اشتباهات فراوان موجب شد تا فرش آرا صاحب دو پنالتی و با تساوی  نیمه نخست را به پایان ببرد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند از مسئول جدید کمیته داوران در خواست کرد در چینش داوران مسابقات حساس از داوران با تجربه استفاده کنند، تصریح کرد: متأسفانه داوران این مسابقه در حد و اندازه‌های این دیدار نبودند و نتوانستند حق را به حقدار بدهند.

به گزارش فارس، در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، دو تیم گیتی‌پسند و فرش آرای مشهد به دیدار هم رفتند که در پایان تیم اصفهانی با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

داوران این دیدار در اواخر نیمه نخست چهار به سود فرش‌آرا اعلام خطا کردند که نتیجه آن دو ضربه پنالتی از روی نقطه دوم بود و یکی از گل‌های فرش‌آرا در این موقعیت به ثمر رسید.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول