اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قم:

مردم با بصیرت خود حماسه 9 دی را رقم زدند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی قم با اشاره به اینکه قیام 9 دی باید در تاریخ ثبت شده و هرساله گرامی داشته شود، گفت: تلاش و مجاهدت مردم در قیام 9 دی نشان داد آن‌ها هنوز در خط اسلام هستند.

مردم با بصیرت خود حماسه 9 دی را رقم زدند

ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه قیام 9 دی به ما درس هوشیاری و بیداری می‌دهد اظهار کرد: دشمن در تلاش برای یافتن روزنه‌ای است تا به انقلابی که حاصل بیداری اسلامی است ضربه وارد کند.

وی گفت: دشمن در هیچ زمانی بیکار ننشسته و با ابزار و امکانات خود به دشمنی ادامه خواهد داد و مسئولان باید در مقابل آن‌ها هوشیار بوده و مردم نیز با اتحاد و حضور به موقع خود در صحنه، از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قم با اشاره به عوامل دخیل در فتنه سال 88 ابراز کرد: در مسئله فتنه 88 مولفه‌های زیادی دخیل بودند که در این میان عوامل خارجی مثل صهیونیست بین‌الملل و کشورهای غربی همچون انگلیس، آمریکا و برخی کشورهای عربی که عوامل وابسته به بیگانگان بودند نقش فعالی را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی برای رقم زدن فتنه سال 88 سالیان زیادی برنامه‌ریزی کرده بودند گفت: خصومت بیگانگان با نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب و در دوران دفاع مقدس وجود داشته است و همواره تلاش کرده‌اند با تبلیغات و جذب عوامل خودفروخته ضربه محکمی به انقلاب اسلامی وارد کنند.

ملاحسنی افزود: جدا از عوامل خارجی در داخل کشور نیز عواملی در ایجاد فتنه نقش‌آفرینی کرده و افرادی به عنوان پادوی استکبار، برنامه‌های آن‌ها را اجرا می‌کردند.

وی با بیان اینکه الگویی به عنوان مردم‌سالاری دینی از سوی جمهوری اسلامی به جهانیان معرفی شده است ادامه داد: الگوی دینی نظام اسلامی دلخواه کشورهای غربی نیست و فتنه‌های ایجاد شده از سوی دشمن با جنگ تحمیلی و کارشکنی‌ها و جاسوسی‌های پس از آن، پیوند دارد.

 

مردم و نخبگان جامعه قدر نعمت ولایت را بدانند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قم با بیان اینکه وقایع پس از فتنه سال 88 درس بزرگی برای مردم، خواص و نخبگان جامعه اسلامی است تصریح کرد: هر کس که در سیر تکامل انقلاب دچار بی‌بصیرتی، دنیاگرایی و ضعف تقوا شود از این مسیر جامانده مردود می‌شود و مردودی در این راه، معادل سقوط است.

وی ولایت و رهبری را توفیق الهی برای مردم کشور دانست و افزود: در تمام مقاطع انقلاب اسلامی رهبری جایگاه ویژه‌ای داشته است و با درایت و تقوای خود توانسته‌ چالش‌ها را رهبری کند و مانند یک ناخدا برای کشتی، مردم را از گردنه‌های سخت عبور دهد.

ملاحسنی با بیان اینکه مردم و نخبگان جامعه قدر نعمت ولایت را باید بدانند خاطرنشان کرد: امنیت و صلابت موجود در کشور محصول رهبری است و در صورت نبودن رهبری در جامعه ایران به سرانجام کشورهایی مانند مصر و سوریه دچار خواهد ‌شد.

وی شناخت دشمنان نظام را از جمله عوامل جلوگیری از فتنه در آستانه انتخابات ‌پیش رو دانست و اضافه کرد: دشمن و اهدافی که دنبال می‌کند را باید بشناسیم زیرا آن‌ها از هر ابزاری برای ضربه زدن استفاده می‌کنند.

دامن زدن به اختلافات به مصلحت کشور نیست

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قم با اشاره به اینکه انتخابات، صحنه‌ای برای تقویت انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: مسئولان باید فضایی آرام برای انتخابات ایجاد کنند تا مردم دلگرم شده و بتوانند به درستی نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: قطعأ دامن زدن به اختلافات به مصلحت کشور نیست و مسئولان باید تا زمان انتخابات دقت کنند تا با حرف‌ها و اقدامات خود موجبات تفرقه و بازی با احساسات مردم ایجاد نشود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قم گفت: واکاوی فتنه 88 و اینکه چه عواملی آن را رقم زد به جلوگیری از وقوع مجدد آن کمک می‌کند همچنین هر اندازه میزان اتحاد و بصیرت مردم در راستای آرمان‌های انقلاب بیشتر باشد مانع فتنه‌انگیزی خواهد شد.

انتهای پیام/2258/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول