اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم هندبال سپاهان:

دلیل رفتن رئیس فدراسیون با تیم دختران چه بود/ هندبال کشور رو به نابودی است

مدیر فنی تیم هندبال سپاهان گفت: من نمی‌دانم چه دلیل وجود داشته که رئیس فدراسیون با وجود هزینه‌های بسیار همراه تیم دختران عازم مسابقات اندونزی شود.

دلیل رفتن رئیس فدراسیون با تیم دختران چه بود/ هندبال کشور رو به نابودی است

مصطفی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حواشی ایجاد شده در دیدار تیمش در برابر کاسپین قزوین اظهار کرد: اگر یک بازیکن مانند قشقایی از یک تیم جدا شد نباید تیشه برداشته و به ریشه تیم سابقش بزند، این بازیکن کاری کرد که تماشاگران حرف‌هایی بسیار زشت و زننده را نثار تیم ما کردند.

وی تصریح کرد: این بازیکن در دیدار برابر ما توهین بسیاری به فدراسیون داور، بازیکنان و تیم حریف انجام داد و ما همه مانده بودیم که یک بازیکن تا چه میزان می‌تواند از این کارهای ناشایست در یک بازی انجام دهد و در پیش آمدن این مسائل من تنها فدراسیون را مقصر می‌دانم که با بی برنامگی موجب می‌شود این حوادث رقم بخورد.

مدیر فنی تیم هندبال سپاهان تأکید کرد: از وزارت ورزش و مسئولین درخواست دارم به فدراسیون هندبال رسیدگی لازم را داشته باشند و ببینند که با چه برنامه‌ای مسابقات هندبال در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان باید دلش برای جوانان بسوزد و افرادی را که در رأس فدراسیون‌های ورزشی منصوب می‌کنند افراد با سابقه‌ای باشند که سیلی ورزش را خورده باشند.

غلامی ادامه داد: چرا باید رشته‌هایی مانند بسکتبال و والیبال در کشور رشد کند اما ورزشی مانند هندبال هر روز بدتر از گذشته بشود.

وی اظهار کرد: از بی‌برنامگی فدراسیون هندبال است که به تیمی مانند کاسپین قزوین که از صحنه هندبال دور بوده بدون هیچ دلیلی مجوز حضور در لیگ برتر را می‌دهد.

مدیر فنی تیم هندبال سپاهان گفت: فدراسیون با این وضعیت دلار تیم هندبال دختران را مسابقات برون مرزی که هیچ خاصیتی ندارد اعزام می‌کند و در پایان هم رتبه نهم را کسب می‌کند، از تمام این‌ها گذشته باید دید چه دلیلی وجود دارد، زمانی که نایب رئیس فدراسیون به همراه تیم اعزام شده رئیس فدراسیون هم در حدود 10 تا 18 روز با این هزینه‌های بسیار تیم عازم مسابقات دختران می‌شود و بهتر است به جای صرف این هزینه‌ها رئیس فدراسیون پول داورانی را که طلبکار هستند بدهد.

وی اضافه کرد: از وزیر ورزش و جوان درخواست داریم هر چه سریع‌تر به مشکلات این رشته توجه و افراد توانمندی را بر سر کار فدراسیون‌ها بگذارند چراکه با این وضعیت تا سه سال آینده سفره هندبال در کشور برچیده می‌شود.

غلامی افزود: باید دید رشته هندبال در زمان مدیریت علیرضا رحیمی چگونه بود و در حال حاضر چه وضعیتی دارد دوست داریم نماینده وزیر هر چه سریع‌تر این مسائل را بررسی کند.

وی با بیان اینکه اصفهان بیشترین بازیکن را در تیم‌های مختلف ملی دارد تاکید کرد: فدراسیون هندبال به دلیل اینکه مشاهده کرد رشته هندبال در کشور یک طرفه شده به جای اینکه شهرهای دیگر را تقویت کند قصد دارد اصفهان را تضعیف کند.

مدیر فنی تیم هندبال سپاهان افزود: ذوب‌آهن از هندبال کشور کنار رفت و با این وضعیت ممکن است در آینده نزدیک سپاهان هم کنار برود و بخش خصوصی هم دیگر از این رشته حمایت نکند و تیمی مانند قزوین که نه پول دارد و نه امکانات در لیگ برتر هندبال عرض اندام کند.

وی با انتقاد از عدم پخش تلویزیونی مسابقات هندبال اظهار کرد: چرا باید بازی‌هایی مانند بسکتبال و والیبال پخش مستقیم بشوند اما رشته‌ای مانند هندبال پخش نشود و این موضع آیا جز این است که فدراسیون و روابط عمومی آن در این زمینه ضعیف عمل کرده‌اند.

غلامی ضمن اشاره به اینکه بسیاری از افرادی را که در فدراسیون کار می‌کنند را نمی‌شناسم تصریح کرد: چرا از افراد با سابقه و کارکشته در رشته هندبال در فدراسیون استفاده نمی‌شود آیا می‌ترسند.

وی گفت: فدراسیون هندبال افرادی را در فدراسیون به کار گمارده که همگی افراد ضعیفی هستند و کسانی که کار کشته این رشته باشند منتقد فدراسیون هستند و به همین دلیل رئیس فدراسیون هم از این افراد مخالف و منتقد در کادر خود استفاده نمی‌کند و این مسائل راه و رسم فدراسیون داری نیست.

مدیر فنی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان باید هرچه سریع‌تر به مشکلات این رشته رسیدگی کند ادامه داد: همه ما این مسائل را بازگو کرده‌ایم اما هیچ مشکلی حل نشده، در تهران افراد بسیار قوی‌تری از رئیس فدراسیون وجود دارند که می‌توانند به جای وی حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: فدراسیون هندبال به دلیل اینکه نگاهی به تقویم نمی‌اندازد مجبور می‌شود مسابقات لیگ را به دلیل همزمانی با ایامی مانند 28 صفر چندین بار تغییر دهد، رئیس فدراسیون در یک اتاق در بسته نشسته و قصد دارد هندبال را مدیریت کند.

غلامی اضافه کرد: 32 سال مربیگری کرده‌ام، 10 سال با تیم ذوب‌آهن و 8 سال با سپاهان قهرمان لیگ شدم، مربی تیم ملی و مدرس فدراسیون هندبال بودم، دشمن کسی هم نیستم تنها دلم برای هندبال می‌سوزد چراکه  باید هر چه سریعتر فکری به حال این رشته بشود.

وی گفت: حالا ببینید اتفاقاتی که در بازی با قزوین و بازی دوتیم شهرداری تبریز و ثامن‌الحجج رخ داد چه زمانی رأی آن اعلام می‌شود.

مدیر فنی تیم هندبال سپاهان با اشاره به رئیس فدراسیون بسکتبال تأکید کرد: مشحون کار کشته رشته بسکتبال است و در دوره ریاست وی این رشته در کشور رشد بسیار خوبی را داشته و تمام رده‌های سنی دارای لیگ هستند و تمام این‌ها به دلیل مدیریت قوی این فرد است و ما هم به وجود چنین فردی در کشور که دلسوز بسکتبال است افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از داوران، بازیکنان و مربیان مخالف کار کردن رئیس فدراسیون هندبال هستند اما از سوی وزارت ورزش و جوانان هیچ‌گونه ترتیب اثری داده نشد.

غلامی  گفت: دبیر فدراسیون هندبال کسی است که سال‌ها از هندبال دور بوده و در این میان کسانی می‌توانند کار کنند که سردی و گرمی این رشته را چشیده باشند من نظراتم را گفتم حال مسئولان خود دانند و در صورتی که این افراد در رأس فدراسیون باشند به زودی رشته هندبال در کشور نابود می‌شود.

انتهای پیام/63020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول