اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه خبر داد

راهیابی 50 اثر به ارزیابی نهایی کتاب سال حوزه/ برگزاری همایش کتاب سال حوزه اوایل اسفند

خبرگزاری فارس: دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه از راهیابی 50 اثر شایسته تقدیر و برگزیده به ارزیابی نهایی این همایش خبر داد.

راهیابی 50 اثر به ارزیابی نهایی کتاب سال حوزه/ برگزاری همایش کتاب سال حوزه اوایل اسفند

حجت‌الاسلام مهدی حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: معرفی، شناسایی و تجلیل از نویسندگان و آثار برتر در زمینه کتاب و پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزوی از جمله اهداف این همایش است.

وی با بیان اینکه 956 اثر به دبیرخانه کتاب سال حوزه ارسال شده است گفت: آثار ارسال شده به دبیرخانه در قالب موضوعات تفسیر و علوم قرآن، حدیث و رجال، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد و مدیریت، فقه و علوم سیاسی، علوم تربیتی و روانشناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه و تکنولوژی آموزشی طبقه‌بندی می‌شوند.

دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه یادآور شد: کتاب‌های فقه و اصول، فلسفه و کلام، تفسیر و علوم قرآن، حدیث و رجال و ادبیات و هنر به ترتیب بیشترین تعداد آثار ارسالی به همایش کتاب سال حوزه سال جاری را به خود اختصاص دادند.

چاپ تحلیل و ارزیابی آثار دو گروه علمی

وی با بیان اینکه ارزیابی تفصیلی گروه‌های 15 گانه به پایان رسیده است گفت: 250 اثر به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کردند که پس از بررسی حدود 50 اثر شایسته تقدیر و برگزیده وارد مرحله نهایی ارزیابی شورای علمی شدند.

حقی ادامه داد: شورای علمی بر اساس ضوابط موجود، برگزیدگان و شایستگان تقدیر نهایی را در این مرحله انتخاب می‌کند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی در نظر داشتیم همایش کتاب سال حوزه را اواخر بهمن برگزار کنیم که به دلایلی زمان برگزاری این همایش به اوایل اسفند موکول شد.

دبیر چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه با اشاره به تحلیل و ارزیابی هشت دوره گذشته آثار کتاب سال حوزه گفت: این پروژه شامل تحلیل گروه‌های 15 گانه است که از این تعداد تحلیل و ارزیابی دو گروه در همایش امسال منتشر می‌شود.

وی عنوان داشت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و دستیابی به اخبار همایش کتاب سال می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.ketabehowzeh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78003/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول