اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری خراسان‌رضوی خبر داد

همکاری سازمان همیاری 3 استان برای تشکیل شرکت بازرگانی خارجی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان‌های فارس، خراسان‌رضوی و هرمزگان شرکت بازرگانی خارجی تاسیس می‌شود.

همکاری سازمان همیاری 3 استان برای تشکیل شرکت بازرگانی خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر پورفتح‌الله صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران عامل سازمان‌های همیاری شهرداری‌های کشور در شیراز اظهار کرد: تبادل اطلاعات و تجربیات، ارائه گزارش برنامه‌های اجرایی و در دست اقدام، بررسی زمینه‌های مشارکت سازمان‌ها با یکدیگر و تبیین و برنامه‌ریزی فعالیت‌های آینده اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی بود.

وی افزود: حرکت رو به جلو و مشارکت، هدف اصلی فعالیت تمامی سازمان‌های همیاری شهرداری‌های استان‌هایی است که قصد دارند با این روش گام‌های مؤثری در خدمت به مردم بردارند.

وی گفت: ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌هایی از قبیل عمران، آموزش، گردشگری، کشتارگاه صنعتی، معدن و سرمایه‌گذاری به تفصیل مورد بحث و نظر قرار گرفت و مقرر شد رایزنی‌هایی تخصصی‌تر در این زمینه‌ها انجام شود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی افزود: تداوم توسعه اقتصادی، ارتقای همکاری سازمان‌های همیاری و حفظ ثبات همکاری‌ها از سوی حاضران در این گردهمایی مورد تاکید قرار گرفت.

پورفتح‌الله با اشاره به برخی از تجربیات موفق این سازمان در خراسان‌رضوی گفت: یکی از فعالیت‌های خوبی که ما در استان خود داشتیم برگزاری تورهای خبرنگاری ویژه بازدید از شهرهای کوچک استان بود تا خبرنگاران از نزدیک با مشکلات این گونه مناطق نیز آشنا شوند و همه چیز در شهرهای بزرگ و مرکز استان خلاصه نشود.

وی افزود: عدم توجه به مشکلات شهرهای کوچک سبب بروز حاشیه‌نشینی و پدیده مهاجرت به شهرهای بزرگ می‌شود و به همین دلیل نباید از مشکلات شهرهای کوچک غافل شویم.

پورفتح‌الله گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در ادامه گسترش همکاری خود با سایر سازمان‌های همیاری شهرداری‌های کشور و در حاشیه نشست شیراز موفق به اخذ توافقاتی در زمینه‌های معدن،گردشگری، تجارت گوشت و ایجاد کشتارگاه‌های صنعتی شد.

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه در خصوص تشکیل شرکت بازرگانی خارجی با شرکت سازمان‌های همیاری استان‌های خراسان رضوی، فارس و هرمزگان توافق اولیه صورت گرفت که بر این اساس دفتر اصلی شرکت در بندرعباس و شعبات آن در مشهد و شیراز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/70001/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول