اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

اجرای مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌ها نیازمند ابلاغیه شورا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: زمان افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان در اختیار این ناوگان نیست و شورای شهر زمان افزایش بلیت اتوبوس‌ها را به اتوبوسرانی ابلاغ می‌کند.

اجرای مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌ها نیازمند ابلاغیه شورا است

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تصویب لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان توسط شورای اسلامی شهر اظهار کرد: با اجرای این مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها در تمام خطوط اتوبوسرانی اصفهان اجرا می‌شود.

وی به نرخ کرایه دریافتی از مسافران در خطوط بالای 20 کیلومتر اشاره کرد و ادامه داد: نرخ کرایه بلیت اتوبوس‌های اصفهان در ورودی این خطوط 300 تومان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به افزایش چشمگیر هزینه‌های ناوگان اتوبوس‌رانی تصریح کرد: به هیچ عنوان قصد افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های اصفهان را نداشتیم اما هزینه‌های تحمیل شده به این ناوگان سبب ارسال لایحه افزایش بلیت اتوبوس‌ها از سوی این ناوگان به شورای شهر شده است.

وی با تأکید بر اینکه در گذشته اتوبوس‌های دولتی با دریافت تنها 17،5 درصد از قیمت آن از اتوبوس‌رانی به این ناوگان تحویل داده می‌شده است اما در حال حاضر باید 100درصد قیمت اتوبوس‌های دولتی را پرداخت کنیم، اضافه کرد: در گذشته نرخ اتوبوس‌ها 130 میلیون تومان بوده اما در حال حاضر قیمت هر اتوبوس‌های معمولی حدود 350 تا 400 میلیون تومان شده است.

روحانی تاکید کرد: همچنین در گذشته اتوبوس‌های BRT را به صورت آزاد با قیمت 360 میلیون تومان خریداری کرده‌ایم اما در حال حاضر شهرداری باید برای خرید هر دستگاه اتوبوس BRT حداقل 800 میلیون تومان هزینه اختصاص بدهد.

وی به زمان اجرای مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان اشاره کرد و افزود: زمان افزایش بلیت اتوبوس‌های اصفهان در اختیار ناوگان اتوبوس‌رانی نیست و شورای شهر باید زمان اجرای مصوبه افزایش بلیت اتوبوس‌ها را به اتوبوس‌رانی ابلاغ کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر مسافران تنها در ازای استفاده از خطوط صفه ـ ملک‌شهر و بهارستان باید 300 تومان پرداخت کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول