اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معجزه در محور اردبیل ـ مشگین‌شهر

17 مسافر اتوبوس جان سالم به در بردند

خبرگزاری فارس: در یک حادثه رانندگی در محور اردبیل ـ مشگین‌شهر 17 نفر از مسافران اتوبوسی که از جاده منحرف و واژگون شده بود به صورت معجزه‌آسا نجات یافتند.

17 مسافر اتوبوس جان سالم به در بردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در یک حادثه رانندگی در محور اردبیل ـ مشگین‌شهر 17 نفر از مسافران اتوبوسی که از جاده منحرف و واژگون شده بود به صورت معجزه‌آسا نجات یافتند.

این حادثه در سه راهی ورغول مشگین‌شهر اردبیل رخ داد که از آن به عنوان قتلگاه تردد مسافران و همچنین سفرهای برون‌شهری یاد می‌شود.

در این حادثه خودرو خسارات زیادی دید اما، راننده و دیگر مسافران صدمه‌ای ندیدند و تنها چند نفر به صورت سرپایی توسط امدادگران در منطقه مورد مداوا قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پلیس راه علت این حادثه را ناتوانی راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده و پلیس راه استان از تمام مسافران و رانندگان خواسته تا در این ایام به دلیل یخبندان و سرمای هوا از ترددهای بی‌مورد و مسافرت‌های غیر ضرور پرهیز کنند.

اما در محور پارس‌آباد ـ اصلاندوز نیز وقوع یک حادثه رانندگی جان یک نفر را گرفت و یک نفر دیگر نیز مصدوم راهی بیمارستان شد.

در این حادثه نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید که با سرعت غیر مجاز تردد می‌کرد، راننده در دم جان سپرد و سرنشین دیگر خودرو به شدت از ناحیه سر آسیب دیده که با تلاش امدادگران فرد مصدوم به بیمارستان پارس‌آباد منتقل شده است.

انتهای پیام/62006/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول